يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۱۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
همزمان با کارشکنیهای رژیم صهیونیستی در خصوص آزادسازی گروه چهارم اسرا، مردم و نهادهای فلسطینی با برگزاری برنامه های مختلف این روز را گرامی می دارند.
 به گزارش 598، همزمان با سالروز "اسرا" در فلسطین و ادامه کارشکنیهای رژیم صهیونیستی در خصوص آزادسازی گروه چهارم اسرای فلسطینی و عدم پایبندی به تعهدات پیشین، مردم فلسطین با برگزاری تظاهرات و برنامه های مختلف بر اهمیت این مساله و اهتمام خود به این امر تاکید می کنند.

در همین راستا وزارت امور اسرای فلسطین، ورزشگاه الاسیر و برخی نهادهای فلسطینی دیگر هرکدام با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که برنامه های ویژه ای را برای روز اسرا در فلسطین در نظر گرفته اند.

"عیسی قراقع" وزیر امور اسرا در فلسطین در این رابطه به خبرنگاران گفت: اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم اسرائیل از روز یکشنبه آینده دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

وی با اشاره به آمارهای موجود در خصوص اسرای فلسطینی گفت: بر اساس گزارشهای بخش سرشماری وزارت امور اسرای فلسطین رژیم اسرائیل حدود 5 هزار فلسطینی را بازداشت کرده است.

وی افزود: 84 درصد از این اسرا از ساکنان کرانه باختری هستند.

قراقع در ادامه خاطر نشان کرد: 476 اسیر در زندانهای رژیم اشغالگر قدس محکوم به حبس ابد هستند که در میان آنها 19 زن و 200 جوان کم سن و سال وجود دارد.

مراسم بزرگداشت روز اسرا در فلسطین در حالی برگزار می شود که روند مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین با چالشهای اساسی مواجه شده و رژیم صهیونیستی آزدای گروه چهارم اسرای فلسطینی را به حالت تعلیق در آورده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها