أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۷۲۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
کارلوس کی‌روش تصمیم نهایی‌اش را درباره ملی‌پوشان حاضر در تیم‌های آسیایی را گرفت و هر شش بازیکن سپاهان را از تیم ملی خط زد.
سرانجام تمکین نکردن مسئولان باشگاه سپاهان از تصمیم فدراسیون و کادرفنی تیم ملی کار دست بازیکنان ملی‌پوش این تیم داد و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان ظهر امروز پس از جلسه‌ دو ساعته‌ای که با کادرفنی در اردوی آفریقای جنوبی داشت سرانجام هر شش بازیکن تیم فوتبال سپاهان را از تیم ملی خط زد.

این بازیکنان عبارتند از رحمان احمدی (دروازه‌بان)، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی و مهدی شریفی.

در تصمیم جدید کی‌روش قرار شد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت تهران به جای رحمان احمدی به تیم ملی دعوت شود که او به زودی به اردوی آفریقای جنوبی می‌پیوندد.

مسئولان باشگاه سپاهان که همانند استقلالی‌ها ملی‌پوشان خود را پیش از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در اختیار تیم ملی قرار ندادند تا به اردوی آفریقای جنوبی برود، پس از بازی این هفته مقابل السد و با وجود کسب پیروزی تصمیم گرفتند ملی‌پوشان‌شان را تا هفته آینده و برای بازی با تیم الهلال عربستان هم در تیم خود نگه دارند و پس از آن در صورت لزوم آنها را به اردوی تیم ملی بفرستند!

این در حالی بود که تیم‌های فولاد و تراکتورسازی حتی پیش از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ملی‌پوشان‌شان را به اردوی تیم ملی فرستادند اما کی‌روش آنها را به تیم‌هایشان باز گرداند تا به زودی تاریخ حضورشان در اردوی تیم ملی را مشخص کند.

*برنامه کی‌روش برای ملی‌پوشان فولاد و تراکتورسازی

کی‌روش امروز ساعت ۱۳:۳۰ به وقت آفریقای جنوبی (۱۶ به وقت تهران) جلسه‌ای تشکیل داد و درباره حضور ملی‌پوشان تصمیم گرفت.

بنا بر تصمیم دیگر کی‌روش و اعضای کادر فنی، ملی‌پوشان تیم‌های فولاد و تراکتورسازی شامل مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی و سوشا مکانی از فولاد و کریم انصاری‌فرد به همراه حامد لک از تراکتورسازی و همین‌طور علیرضا بیرانوند از تیم نفت بامداد شنبه تهران به مقصد ژوهانسبورگ (محل اردوی تیم ملی) ترک می‌کنند و در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت آفریقای جنوی به تیم ملی می‌پیوندند.

*تصمیم کی‌روش برای ملی‌پوشان تیم استقلال

همچنین نظر سرمربی تیم ملی این است که ملی‌پوشان استقلال هم به اردوی آفریقای جنوبی اضافه شوند اما او اعلام کرد چون بازیکنان استقلال به دلیل سفرهای متعدد مدتی از خانواده‌هایشان دور بودند کمی استراحت کنند و صبح دوشنبه عازم آفریقای جنوبی شوند.

تیم ملی که دو روز است تمرینات خود را با ۱۰ بازیکن در اردوی آفریقای جنوبی آغاز کرده است تا ۱۶ اردیبهشت در این اردو حضور دارد و ۱۷ اردیبهشت در تهران خواهد بود تا پس از چند روز به اردوی اتریش برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها