أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۲۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
دومین برنامه «مناظره» سال ۹۳ امروز با تغییر ناگهانی با موضوع تفکرات و دیدگاه‌های شهید مرتضی آوینی پخش می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دومین برنامه «مناظره» در سال جاری امروز جمعه ۲۹ فرودین ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این برنامه که قرار بود پیرامون حمایت و کمک مالی دولت و شرکت‌های دولتی از باشگاه‌های فوتبال اجرا شود با تغییر موضوع مواجه شد و کار‌شناسان، صاحب نظران و منتقدان دیدگاه‌ها و تفکرات شهید مرتضی آوینی را به میز «مناظره» کشاند.

در این برنامه مهمانانی از جمله بهروز افخمی، شهریار زرشناس، وحید جلیلی، شهاب اسفندیاری و عبدالله اسفندیاری حضور دارند و پیرامون این موضوع با یکدیگر بحث و گفتگو می‌کنند.

مخاطبان برنامه می‌توانند با مراجعه به سایت برنامه مناظره به نشانی www. monazerehsima. ir نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها