يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۲۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار:
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: هدف اصلی غرب و آمریکا از تحریم ایران، پایان دادن و دلسرد کردن ایران از حمایت جبهه مقاومت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش بیداری اسلامی و روند مذاکرات هسته‌ای که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور نیشابور در تکیه ابوالفضلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شاخص بیداری اسلامی، موضع در مقابل اسرائیل و برنامه راهبردی برای حذف اسرائیل است.

وی افزود: حمله عوامل استکبار و وهابی‌ها به سوریه سبب شکل‌گیری بسیج در سوریه با جمعیت بیش از ۷۰ هزار نفر با شعار راهبردی حذف اسرائیل شد که آماده رزم با اسرائیل هستند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در باره مذاکرات هسته‌ای بین ایران و ۱+۵، بیان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از ایران چهره منفی در دنیا درست کرده بودند که ایران می‌خواهد بمب اتم درست کند و روی سر اروپا بریزد و عملیات تروریستی انجام دهد که قبلا با همین سیاست در ارتباط با طالبان به افغانستان حمله کرده ‌بودند.

طائب تاکید کرد: ما قبلا فقط با اروپایی‌ها مذاکره می‌کردیم و آمریکایی‌ها در مذاکرات حضور نداشتند و آمریکا مرتب به اروپا فشار می‌آورد که ایران شما را فریب داده و اروپا را در مذاکرات با ایران دچار سستی می‌کند و در این حالت به نتیجه نمی‌رسیدیم، بنابراین حاضر شدیم آمریکا به مذاکرات راه یابد و او را خلع سلاح کردیم.

وی گفت: غربی‌ها فهمیدند که سیاست خارجی در ایران بر اساس تصمیمات مقام معظم رهبری معظم است و در این هنگام بود که مقام معظم رهبری از سیاست نرمش قهرمانانه سخن گفتند و دشمن را خلع سلاح کردند تا تبلیغات دشمن در دنیا بی‌اثر شود و دنیا بفهمد آمریکا دروغ می‌گوید و برخی داخلی‌ها بفهمند که به غربی‌ها خوشبین نباشند و اعتماد نکنند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: غربی‌ها برای پایان بخشیدن به حمایت ایران از جبهه مقاومت اسلامی چون حزب‌‌الله، حماس مقابل رژیم صهیونیستی و پایین کشیدن پرچم اسلام در ایران، تحریم‌های سخت و کشنده وارد آوردند.

طائب عنوان کرد: مقام معظم رهبری چاره کار در مقابل دشمن و راهبرد توسعه را اتخاذ اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان ملت می‌دانند.

وی با بیان اینکه نفس رژیم ‌های غربی در اسرائیل است، تصریح کرد: اگر اسرائیل از بین برود این رژیم‌های وابسته هم یکی یکی می‌افتند و سرنگون می‌شوند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار تاکید کرد: باید محکم مقابل اسرائیل ایستاد و با مقاومت ملت ایران، مقدمات ظهور فراهم می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها