يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۲۳۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
قاضی سراج؛
رئیس سازمان بازرسی با تشریح آخرین وضعیت پرونده حادثه جمهوری و آب پردیس و رد مال مه آفرید گفت: محاکمه محمود خاوری با توجه به اینکه وی وکیل معرفی کرده ، دیگر به صورت غیابی نخواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، ناصر سراج در در پاسخ به خبرنگار مهر درباره محاکمه خاوری اظهار  داشت: هر زمان محاکمه وی آغاز شود در خصوص آن اطلاع رسانی خواهد شد. این متهم به دادگاه وکیلی را معرفی کرده که با توجه به معرفی وکیل محاکمه و رای به صورت غیابی نخواهد بود.

وی درباره حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری و مرگ دو زن در جریان آن نیز گفت: تحقیقات در این پرونده تمام شده و پرونده را همراه گزارش سازمان بازرسی به دادستانی، وزارت کشور و شورای شهر فرستادیم.

رئیس سازمان بازرسی در خصوص ماجرای آب پردیس که باعث مسمومیت تعداد زیادی از ساکنان این شهر شد نیز اظهار داشت: تحقیقات در این زمینه تمام نشده و با توجه به اینکه گزارشات محرمانه است اجازه نداریم آن را منتشر کنیم.

خبرنگاری پرسید "شنیده می شود حکم اعدام مه آفرید اجرا نخواهد نشد این موضوع صحت دارد؟" که سراج در پاسخ گفت: هر حکمی صادر و قطعی شود اجرا می شود. وضعیت رد مال مه آفرید نیز تا کنون خیلی خوب پیش رفته تا بعد ببینیم چه می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها