أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۲۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ستاد خبری همایش ملی اصحاب عشق، در مراسم اختتامیه این همایش از مجاهدت‌های آیت الله موسوی جزائری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، تقدیر شد.

این همایش که در مدت دو روز، به بررسی راه کارهای استحکام فعالیت‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اختصاص داشت، با سخنرانی کارشناسان عرصه‌های مختلف فرهنگی عصر امروز در مجتمع مهدی یاوران با تجلیل از آیت الله موسوی جزائری به کار خود پایان داد.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در نظر دارد از علمای مجاهد در مسیر تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی، مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم و پرورش نیروهای انقلابی در قالب "تقدیراز علمای مجاهد" تجلیل کند که در برنامه نخست از آیت الله جزائری انجام شد.ش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها