أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۳۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي معتقد است بايد بازيکنان تيم ملي هرچه سريع‌تر از لحاظ بدني به استانداردهاي بالاي جهاني برسند.

 

تيم ملي فوتبال ايران در سومين روز تمريني حضور خود در اردوي آفريقاي جنوبي صبح روز گذشته ابتدا به کارهاي بدني مشغول شده و حدود دو ساعت بدنسازي کردند.

به گزارش فارس، ملي‌پوشان سپس در ساعات مياني روز راهي پاساژ سنتون، يکي از مراکز خريد بزرگ ژوهانسبورگ شده تا در همين روزهاي ابتدايي به گشت و گذار و خريد بپردازند.

*تمرين عصر ملي‌پوشان در کمپ تمريني مودر فونتين ژوهانسبورگ به کار با توپ اختصاص داشت که اين تمرينات زير نظر کي‌روش به مد دو ساعت برگزار شد. جالب اينکه در اين تمرين خلعتبري و خانزاده از ساير بازيکنان آماده‌تر بودند و آمادگي اين دو به خصوص خانزاده تحسين کادرفني را به همراه داشت.

*در اين تمرين بازيکنان لباس سبز، کادرفني لباس مشکي و تدارکات تيم لباس قرمز رنگ بر تن داشتند.

*حضور يا عدم حضور بازيکنان سپاهان در اردوي آفريقاي جنوبي همچنان مبهم مانده و در حالي که مسئولان فدراسيون اصرار دارند که اين تعداد پس از بازي با الهلال راهي آفريقاي جنوبي خواهند شد، اما کي‌روش اين موضوع را نپذيرفته و آنها را براي اين اردو خط زده است.

*برونو، ‌دستيار برزيلي کي‌روش به جمع ملي‌پوشان در اردوي آفريقاي جنوبي اضافه شد.

*کي‌روش همچنان از عدم حضور تمام بازيکنان تيم ملي در آفريقاي جنوبي ناراحت است تا جايي که او در اظهارنظري کوتاه عنوان کرد اردوي آفريقاي جنوبي براي ما بسيار حائز اهميت است چون بازي اول ما در جام جهاني با يک تيم آفريقاي (نيجريه) است و به همين دليل بايد زودتر به آفريقا مي‌آمديم تا با شرايط اين گونه کشورها بيشتر آشنا شويم و اي کاش اين سفر با شکل و شمايل قشنگ‌تري برگزار مي‌شد.

وي همچنين در مورد اينکه آيا حق را به باشگاه‌ها نمي‌دهد معتقد بود که تيم ملي در بين مردم جايگاه خاص خودش را دارد و به همين دليل بايد در آستانه جام جهاني با شرايط بهترين کار را آغاز مي‌کرديم.

سرمربي تيم ملي که اين روزها تمرکز اصلي‌اش روي کارهاي بدني استوار است در خصوص دلايل اين امر گفت: بازيکنان ايراني حاضر در ليگ ايران به نسبت بازيکنان کشورهاي اروپايي از دوندگي و قدرت بدني کمتري برخوردار هستند. به همين دليل بايد روي اين موضوع به صورت ويژه کار کنيم تا آنها نيز به يک استاندارد بالا برسند.

تيم ملي بامداد سه‌شنبه گذشته با 10 بازيکن براي برگزاري اردوي خود در آفريقاي جنوبي از دوبي راهي ژوهانسبورگ شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها