کد خبر: ۲۱۷۳۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سه بازيکن از ترکيب تيم صدرنشين جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس نامزد کسب جايزه برترين بازيکن اين رقابت‌ها در فصل 14-2013 شدند.

 

لوئيز سوارز و دنيل استوريج در خط حمله و استيون جرارد در خط مياني تيم ليورپول، در فهرست نامزدهاي دريافت جايزه بهترين بازيکن ليگ برتر انگليس قرار گرفتند.

سوارز و استوريج در شرايطي در اين فهرست جاي گرفته‌اند که در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس مجموعاً 49 گل زده‌اند که در ميان آنها سوارز اروگوئه‌اي با 29 گل آقاي گل ليگ برتر است و شانس فراواني هم براي تصاحب کفش طلاي اروپا دارد.

در همين حال کاپيتان جرارد 33 ساله هم با 13 گل زده و 11 پاس گل سهم بسزايي در اوج‌گيري قرمزپوشان مرسي‌سايد در فصل جاري داشته است و فاصله زيادي تا بالاي سر بردن اولين جام قهرماني ليورپول در ليگ برتر از سال 1990 ندارد.

در همين حال از چلسي رده دومي که با 2 امتياز اختلاف در تعقيب ليورپول است، ادن ازار، هافبک بلژيکي اين تيم براي کسب جايزه برترين بازيکن فصل نامزده شده است. يحيي توره، هافبک ساحل عاجي منچسترسيتي و آدام لالانا، بال انگليسي تيم ساوتهمپتون ديگر نامزد‌‌هاي کسب جايزه بازيکن سال ليگ برتر انگليس هستند.

در اين ميان اما استوريج 24 ساله و ازار 23 ساله براي کسب جايزه بهترين بازيکن جوان ليگ برتر انگليس هم نامزد شده‌اند که در کنار آنها نام بازيکناني ديگري مانند رحيم استرلينگ، بال انگليسي ليورپول، راس بارکلي از اورتون، آرون رمزي از آرسنال و لوک شا از ساوتهمپتون نيز ديده مي‌شود.

به اين ترتيب استوريج و ازار شانس کسب جايزه دوگانه را دارند. آخرين باري که هر 2 جايزه انفرادي ليگ برتر به يک نفر تعلق گرفت،‌ فصل گذشته بود که گرث بيل، هافبک ولزي پيشين تاتنهام آنها را برد. کريستيانو رونالدو (بال پيشين منچستريونايتد) در سال 2007 و اندي گري، مهاجم اسکاتلندي پيشين استون‌ويلا در سال 1977 نيز موفق به کسب چنين افتخاري شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها