أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۳۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
کاپيتان تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد بازي در اين تيم آرزوي هر بازيکني است.

 

بختيار رحماني اظهار کرد: خدا را شکر مي‌کنيم که پس از يک سال و نيم زحمت و تلاش مديريت، بازيکنان، کادر فني و هواداران توانستيم به قهرماني برسيم.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: به نظر من همه کمک کردند تا ما بتوانيم به اين شرايط دست پيدا کنيم و قهرمان ليگ برتر ايران شويم. اين موفقيت بسيار بزرگي براي خوزستان است.

بازيکن تيم فوتبال فولاد درباره نقش فرکي در اين موفقيت گفت: صد درصد آقاي فرکي در موفقيت تيم نقش داشته است. ما توانستيم با هدايت او سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بگيريم. فرکي فرد بسيار مهرباني است و اميدوارم براي سال آينده نيز در تيم ما بماند.

وي خاطر نشان کرد: وضعيت پاي فرکي به صورتي است که از اين نظر دچار مشکل شده است. به هر حال اميدوارم هر چه خير است، همان اتفاق بيفتد. من طي صحبت‌هايي که با فرکي داشتم او نيز بسيار دوست دارد در خوزستان بماند.

رحماني با بيان اينکه در ايران هيچ تيمي بهتر از فولاد نيست، عنوان کرد: آرزوي هر کسي است که در فولاد بازي کند. من به کارهاي فني فرکي کاري ندارم ولي بايد بگويم که به شخصه او توانست من را به هدفم برساند و به من کمک کند.

وي با بيان اينکه آرزويم اين بود که امسال قهرمان ليگ شويم، گفت: عوامل بسياري در اين موفقيت نقش داشتند که مي توان به دهکردي، مديريت باشگاه و رفتار بسيار خوب فرکي با بازيکنان اشاره کرد. کادر فني تيم واقعا به ما کمک کردند و بازيکنان‌مان نيز عملکرد خوبي داشتند.

کاپيتان تيم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به اينکه امسال تيم کم حاشيه‌اي بوديم، خاطر نشان کرد: همه ما را دوست داشتند، چرا که تيم کم ادعايي بوديم، وارد حاشيه نشديم و کار خودمان را انجام داديم.

وي همچنين درباره حضورش در اردوي آفريقاي جنوبي تيم‌ملي عنوان کرد: خدا را شکر من به همراه سوشا مکاني و مهرداد جماعتي از فولاد در اين اردو شرکت مي‌کنيم و به نظرم اين فرصت بسيار خوبي است و اميدواريم بتوانيم از آن استفاده کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها