أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۳۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
در نظرسنجي يک نشريه اسپانيايي محبوب‌ترين گزينه هواداران بارسلونا براي گرفتن جاي خراردو مارتينو روي نيمکت آبي‌واناري‌پوشان مشخص شد.

 

نشريه مارکا چاپ مادريد با استناد به نتايج يک نظرسنجي از کاربران سايت اينترنتي خود، يورگن کلوپ، سرمربي تيم بورسيا دورتموند آلمان را به عنوان محبوب‌ترين گزينه براي هدايت بارسلونا در فصل آينده معرفي کرد.

ناکامي‌هاي پي‌درپي بارسلونا در سال 2014 که دست اين تيم را از همه جام‌هاي اين فصل کوتاه کرده است، شمارش معکوس را براي برکناري خرارد مارتينو، سرمربي آرژانتيني آبي‌واناري‌پوشان کاتالونيا آغاز کرده است و طبق نظرسنجي نشريه مارکا، کلوپ که دو قهرماني پي‌درپي در بوندس‌ليگا (سال‌هاي 2011 و 2012) را براي بورسيا دورتموند به ارمغان آورد و اين تيم را فصل گذشته به فينال ليگ قهرمانان اروپا رساند،‌ بهترين گزينه براي گرفتن جاي مارتينو است.

در نظرسنجي مارکا، کلوپ از سوي 31.3 درصد کاربران سايت مارکا به عنوان بهترين گزينه هدايت بارسا در فصل آينده انتخاب شده است. اين در حالي است که 21.4 درصد از کاربران معتقد بودند، پپ گوارديولا، سرمربي پيشين کاتالان‌ها که اکنون هدايت بايرن مونيخ را بر عهده دارد بايد به نيوکمپ برگردد. لوئيس انريکه، سرمربي پيشين تيم بارسلونا B با 16 درصد آراي شرکت‌کنندگان در اين نظرسنجي سومين گزينه است و در کمال تعجب 13.4 درصد کاربران هم خواهان ماندن تاتا مارتينو در بارسلونا بودند.

در اين نظرسنجي گزينه‌هاي ديگري هم وجود داشتند که اين افراد به ترتيب ارنستو والورده، سرمربي والنسيا با 6 درصد، ميشل لادروپ (سرمربي اسپانيايي پيشين سوانزي) با 4.8 درصد، فرانک دي‌بوئر (سرمربي هلندي آژاکس) با 3.6 درصد و روبرتو مارتينس (سرمربي اسپانيايي اورتون) با 3.5 درصد آراي کاربران به عنوان بهترين گزينه‌ها براي هدايت بارسلونا در فصل آينده معرفي شده‌اند.

صرفنظر از پپ گوارديولا، يورگن کلوپ در ميان ساير گزينه‌ها تجربه بيشتري براي هدايت بارسلونا دارد. او فصل پيش يکي از گزينه‌هاي اصلي رئال مادريد براي پر کردن جاي ژوزه مورينيو بود اما در نهايت کارلو آنچلوتي به عنوان سرمربي کهکشاني‌ها انتخاب شد. کلوپ تا ماه ژوئن سال 2016 با دورتموند قرارداد دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها