أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۴۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیأت رئیسه مجلس با طرح سؤال درباره کرسنت مخالفت کرده و ادعا کرده‌اند مصوبه شورای عالی امنیت ملی است. اگر نباشد، حتما پیگیری خواهیم کرد تا سؤال در صحن مطرح شود.
به گزارش پایگاه 598، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی تاکنون هیچ مصوبه‌ای درباره عدم اظهارنظر نمایندگان مجلس پیرامون کرسنت ارسال نکرده است، گفت: من تاکنون هیچ مصوبه‌ای در این زمینه ندیدم، اگر مصوبه‌ و گردش کاری هم شده باشد و مقام معظم رهبری ابلاغ کرده باشند لازم‌الاتباع می‌باشد، در غیر این صورت نمی‌توان اختیار نمایندگان را با این مصوبات محدود کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی قرار است به سؤال شما از وزیر نفت پیرامون کرسنت رسیدگی شود، اظهار داشت: این سؤال جز اولین سؤال‌ها بود که از دستور خارجش کردند.

نادران اضافه کرد: هیأت رئیسه مجلس با طرح سؤال درباره کرسنت مخالفت کرده و نمی‌گذارند مطرح شود؛ ادعا کرده‌اند که مصوبه شورای عالی امنیت ملی است، اگر نباشد حتما پیگیری خواهیم کرد تا سوال در صحن مطرح شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها