امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۷۴۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
نماينده حقوقي باشگاه پرسپوليس در دفاعيه ارسالي براي فيفا، با توجه به مفاد قرارداد مارکو سپانوويچ خواهان ارجاع اين پرونده به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شد.

 

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مصطفي شکري در مورد شکايت مارکو سپانوويچ از پرسپوليس، گفت: در پي دادخواستي که مارکو سپانوويچ در فيفا مطرح کرد، ما لايحه دفاعيه‌اي را تنظيم کرديم. ارزش قرارداد اين بازيکن 200 هزار دلار بود که 80 دلار آن را دريافت کرد و در شکايت خود خواهان دريافت 120 هزار دلار ديگر شد.

وي افزود: دفاعيه ما نيز بر سه اصل استوار است؛ اول اينکه طبق قراردادي که مورد قبول خود بازيکن است، اولين مرجع رسيدگي به اختلافات، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران است که از کميته تعيين وضعيت بازيکنان فيفا خواسته‌ايم اين مساله را لحاظ کرده و پرونده ارجاع شود. نکته بعدي اين است که بازيکن طبق قرارداد و طبق آئين‌نامه‌هاي خود فيفا اجازه نداشته است همکاري خود را يک طرفه و پيش از پايان فصل قطع کرده و قرارداد را فسخ کند که ما در اين باره ادعاي متقابلي را مطرح کرديم. نکته آخر هم اين است که وقتي بازيکن قبل از پايان فصل همکاري خود را قطع کرده است طبعا تمام مبلغ قرارداد به وي تعلق نمي‌گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها