أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۴۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
کاپيتان تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: شانس ما براي بقا در ليگ برتر همچون حريفمان 50-50 است.

 

مهرداد کريميان در خصوص شرايط فجر سپاسي اظهار داشت: در روزهاي پاياني فصل ما نتايج خوبي گرفتيم که اين موضوع دير شروع شد. شرايط تيمي ما خوب شده بود که متأسفانه اين موضوع کمي دير آغاز شد.

به نقل از فارس، وي در مورد ديدار پلي‌‌آف ليگ برتر يادآور شد: ما مصمم هستيم تا در ليگ برتر باقي بمانيم. تمرينات خود را دنبال مي‌‌کنيم و آماده هستيم تا در دو بازي رفت و برگشت مقابل حريفمان به برتري برسيم و بتوانيم در ليگ برتر باقي بمانيم.

کاپيتان فجر سپاسي در مورد اينکه ترجيح مي‌دهند با پيکان يا سياه‌جامگان بازي کنند، تصريح کرد: تا جايي که ما دنبال مي‌کرديم هر دو تيم رقابت نزديکي با رقباي خود داشتند و با فاصله اندکي نتوانستند راهي ليگ برتر شوند. شرايط سخت است و براي ما فرقي نمي‌کند که مقابل کدام تيم قرار بگيريم. مي‌خواهيم نشان دهيم که حقمان بقا در ليگ برتر است.

کريميان در مورد اينکه شانس بقاي خود در ليگ برتر را به چه اندازه مي‌داند، افزود: شانس ما 50 - 50 است. به هر حال تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا همچون هفته‌هاي پاياني ظاهر شويم و بتوانيم با موفقيت اين دو بازي را پشت سر بگذاريم.

وي در مورد اينکه آيا مسئولان به فجر سپاسي رسيدگي کرده‌اند، گفت: مسئولان باشگاه هر چه داشتند گذاشتند، آقاي جعفري و عاري تمام تلاش خود را انجام دادند و حتي براي بازي‌هاي پاياني پاداش‌هاي خوبي هم در نظر گرفتند اما مسئولان استاني به فکر اين تيم نيستند و آنطور که بايد و شايد به تيم رسيدگي نمي‌کنند. آنگونه عمل نمي‌کنند که نشان دهند که تيم را مي‌خواهند.

وي افزود: اگر تيم تا اينجا پيش آمده به همت و تلاش سپاه فجر بوده است و با اين شرايط حفظ تيم در ليگ برتر هم کار بزرگي است که اميدوارم اين امر محقق شود.

کاپيتان فجر سپاسي در مورد اينکه چند درصد از قراردادشان را دريافت کرده‌اند، يادآور شد: تاکنون 50 درصد از قرارداد خود را دريافت کرده‌ايم. فجر سپاسي هميشه با مشکلاتي روبرو بوده و با وجود اينکه هيچ حمايتي صورت نمي‌گيرد اما توانسته‌‌ايم نتايج خوبي کسب کنيم. هر ساله با هزينه 3- 4 ميلياردي تيم بسته مي‌شود و بازيکناني که در تيم حاضر مي‌شوند براي مسائل مالي به فجرسپاسي نمي‌آيند. اگر فجر در ليگ باقي بماند مطمئنا جز اولين تيم‌هايي خواهد بود که 100 درصد قرارداد بازيکنان را پرداخت خواهد کرد.

کريميان در مورد وضعيتش در فصل آينده تصريح کرد: قرارداد من با فجر سپاسي تمام مي‌شود و بايد ببينم شرايط چگونه مي‌شود. بازي‌هاي پلي‌آف برگزار شود و پس از آن در مورد اين مسئله تصميم خواهم گرفت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها