کد خبر: ۲۱۷۴۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: وقتي داور عرب‌زبان براي بازي‌اي که يک طرفش تيم عربي است انتخاب مي‌کنند، همين مي‌شود.

 

مهرداد اولادي در خصوص ديدار استقلال و الشباب عربستان و حذف آبي‌پوشان از ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: همه ديدند که ما سوار بر بازي بوديم و انصافا فوتبال خوبي را به نمايش مي‌گذاشتيم اما نمي‌دانم چطور شد که داور در آن صحنه پنالتي اعلام کرد. هنوز هم در شوک آن پنالتي به سود حريف هستم چون باعث شد تمرکز و روحيه استقلال پايين بيايد.

به نقل از فارس، وي افزود: وقتي داور عرب‌زبان براي اين مسابقه انتخاب مي‌کنند معلوم است که اينچنين مي‌شود. من بعد از مدت‌ها و فکر مي‌کنم براي اولين‌بار 90 دقيقه براي استقلال به صورت کامل بازي کردم و در آن صحنه در حالي که يک مهاجم بودم آمدم تا به خط دفاعي تيم کمک کنم ولي متاسفانه داور تصميمي عجيب و غريب گرفت.

اولادي در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد در اين فصل هم بدشانس بود و هم نتوانست موفقيت خود را در تيم‌هاي ديگر ثابت کند گفت: اين فصل، فصل من و استقلال نبود. شما ديديد که در بازي با الشباب هرچه تلاش کرديم به در بسته خورديم. من براي استقلال و هوادارانش آرزوي موفقيت مي‌کنم و خوشحالي آنها باعث شادي من خواهد شد.

مهاجم استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا فصل بعد در اين تيم مي‌ماند يا خير گفت: هيچ‌چيز مشخص نيست. من با استقلال قرارداد دارم ولي اين قرارداد توافقي است هر دو طرف مي‌توانند با هم در اين مورد توافق کنند اما اين را بگويم من به استقلال آمدم تا به اين تيم کمک کنم و هيچ‌کس از موفقيت خودش بدش نمي‌آيد اما امسال کمتر از من استفاده شد و همانطور که گفتم بازي با الشباب اولين 90 دقيقه کامل من بود اما به تقدير احترام مي‌گذارم و به تمام بازيکنان و کادرفني استقلال خسته نباشيد مي‌گويم اميدوارم براي فصل آينده هر اتفاقي که رخ مي‌دهد در نهايت منجر به خوشحالي طرفداران استقلال شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها