کد خبر: ۲۱۷۴۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تاتنهام پيش از رويارويي با فولام تاکيد کرد تيمش براي شکست خوردن به اين ديدار نمي‌رود.

 

ديدار تيم‌هاي تاتنهام و فولام از هفته سي و پنجم ليگ برتر انگليس امروز (شنبه) از ساعت 16 و 15 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه وايت هارت لين لندن آغاز مي‌شود.

تاتنهام اکنون با 60 امتياز ششم است و فولام با 30 امتياز رده هجدهم را در اختيار گرفته است. تاتنهام براي حضور در ديدارهاي اروپايي مي‌جنگد و از سوي ديگر فولام براي رهايي از سقوط به فکر ادامه روند رو به رشد خود است.

به نقل از فارس، تيم شروود در مورد اين ديدار گفت: تمام تلاش و تمرکزمان روي اين است که تا جاي ممکن رتبه‌ بهتري در پايان فصل داشته باشيم. مردم مي‌گويند هر چه تعداد بازي‌هاي شما کمتر باشد، شانس شما براي رسيدن به هدفتان بيشتر است. بايد مانند ليورپول باشيم که در اين فصل در هيچ ديدار اروپايي حضور نداشته و در حال رسيدن به عنوان قهرماني در ليگ برتر انگليس است.

شروود افزود: آخرين باري که ما راهي ليگ قهرمانان اروپا شديم به همان سالي برمي‌گردد که هيچ حضوري در ديدارهاي اروپايي نداشتيم. آمار و ارقام هيچ گاه دروغ نمي‌گويند. بدون شک در رويارويي با فولام تلاش نمي‌کنيم که شکست بخوريم! اگر اين اتفاق بيفتد، در حالي که چهار پيکار تا پايان فصل باقي مانده نمي‌توانيم به ديدارهاي اروپايي راه پيدا کنيم. اين اتفاق خوبي براي تاتنهام نيست.

شرايط تيم شروود در تاتنهام زياد مشخص نيست و بسياري بر اين باور هستند که او آينده‌اي در اين باشگاه نداشته و در پايان فصل از اين تيم اخراج خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها