کد خبر: ۲۱۷۴۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: سفر خوبي به عربستان داشتيم اما شکست استقلال پدر همه را درآورد.

 

ميرشاد ماجدي درباره ديدار استقلال مقابل الشباب و حذف آبي‌پوشان از ليگ قهرمانان آسيا گفت: خداوکيلي بازي دست استقلال بود و خوب پيش مي‌رفتيم و چند موقعيت خوب هم داشتيم، اما من فکر کردم در آن صحنه داور مي‌خواهد آفسايد اعلام کند، اما به يکباره فهميديم پنالتي گرفته است.هنوز هم نمي دانم چرا داور آن صحنه را پنالتي گرفت.

به گزارش فارس، وي افزود: به اعتقاد من او بسيار سختگيرانه قضاوت کرد و بعد از ضربه پنالتي هم چون چيزي براي از دست دادن نداشتيم، حمله کرديم که گل برتري را بزنيم و متاسفانه گل دوم را خورديم. بچه‌ها خوب بازي کردند، ولي داوري به ما ضربه زد. امسال ما مشکلاتي زيادي داشتيم و کار بسيار سخت بود. بچه‌ها زحمت خود را کشيدند و مديريت و کادر فني هم تلاش کرد، ولي در مجموع از گردونه رقابت‌ها حذف شديم و در ليگ هم عنوان پنجم را به دست آورديم.

وي درباره انتقاداتي که بابت تعداد نفرات زياد در کاروان استقلال به عربستان مطرح شده است، گفت: يک سري مسائل مديريتي است و من مسئول اجراي آن هستم. تا آنجا که من مي‌دانم، هر کدام از اين نفرات که با استقلال به عربستان آمده بودند، کمک‌هاي بزرگي به تيم کردند و اين براي اولين‌بار نيست که يک باشگاه تعدادي را براي سفر زيارتي همراه خود مي‌برد.

ماجدي درباره گم شدن موبايل رحمتي و اتفاقاتي که در کشور عربستان رخ داد، گفت: ظاهرا رحمتي موبايلش را در مدينه به شارژ زده بود و با توجه به آنکه اين محيط عمومي بود، موبايل او را برداشته بودند. يک‌سري مشکلات هم در مدينه اتفاق افتاد که در برخي از سفرها طبيعي است، ولي در مجموع سفر با توجه به اينکه به خانه خدا رفتيم، سفر خوبي بود؛ اما باخت استقلال پدر همه را درآورد. مي‌گويند شکست بي‌پدر و مادر است، ولي برد صد صاحب دارد.

وي درباره اينکه آيا قلعه‌نويي براي فصل آينده در استقلال مي‌ماند يا نه؟ گفت: بعد از شکست استقلال همه از هم جدا شديم و براي زيارت به خانه خدا رفتيم و فرصت نشد که در اين مورد صحبت کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها