أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۴۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
هافبک ساحل عاجي منچسترسيتي گفت که به خاطر اينکه آفريقايي است نامش در زمره بهترين بازيکنان جهان قرار نمي‌گيرد.
 
يحيي توره، هافبک تيم فوتبال منچسترسيتي که در ليگ‌هاي انگليس، اسپانيا و يونان به عناوين قهرماني دست يافته و قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را با بارسلونا تجربه کرده روز گذشته (جمعه) نامش در فهرست نامزدهاي دريافت جايزه بهترين بازيکن سال ليگ برتر انگليس قرار گرفت.

پس از قهرماني منچسترسيتي در رقابت‌هاي جام اتحاديه انگليس در فصل جاري سمير نصري، هافبک فرانسوي آبي‌هاي منچستر عنوان کرد اگر يحيي آفريقايي نبود حتماً بهترين هافبک جهان مي‌شد.

به نقل از تسنيم، توره در اين باره گفت: به نظرم گفته‌‌هاي سمير کاملاً حقيقت دارد. اگر صادق باشيم بايد بگويم اين هواداران هستند که بهترين بازيکنان را تشخيص مي‌دهند. نمي‌خواهم سخت بگيرم يا منفي‌نگري کنم ولي مي‌خواهم صادق باشم.

وي افزود: اگر شما به هر نقطه قاره آفريقا که برويد و از مردم در مورد من سوال بپرسيد خواهند گفت که من را مي‌شناسند ولي وقتي راهي اروپا شويد و بگوئيد "يحيي توره"، مردم خواهند گفت "او چه کسي است ديگر؟" شايد برخي به اسم مرا بشناسند اما به چهره نمي‌شناسند ولي آنها ليونل مسي را هم به چهره تشخيص مي‌دهند.

هافبک 30 ساله منچسترسيتي خاطرنشان کرد: از اينکه آفريقايي هستم افتخار مي‌کنم. مي‌خواهم از مردم آفريقا دفاع کنم و با عملکردم به دنيا نشان دهم که بازيکنان قاره سياه هم به خوبي بازيکنان اروپايي و آمريکاي جنوبي هستند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها