أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۴۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
هافبک آرژانتینی رئال‌مادرید پس از انتقاداتی که به لیونل مسی شد به حمایت از هموطنش پرداخت.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نيوز، پس از اینکه تیم فوتبال بارسلونا بامداد پنجشنبه در فینال جام حذفی اسپانیا 2 بر یک مغلوب رئال مادرید شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند، عملکرد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌پوشان در هفته‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفت.

 

آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی رئال اما با حمایت از هموطنش گفت: «مسی آرام است و اوضاع بدی ندارد. مشکل این است که همیشه رسانه‌ها مسی را در شکست بارسلونا مسئول می‌دانند حتی اگر کل تیم خوب بازی نکند.»

 

هافبک 26 ساله کهکشانی‌ها همچنین با یادآوری گلی که برای رئال مقابل بارسلونا در ورزشگاه مستایا به ثمر رساند، اظهار داشت: «گلی که به بارسا زدم بهترین لحظه‌ای بود که از زمان ورودم به رئال تجربه کرده بودم.»

 

شاگردان کارلو آنچلوتی چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی مصاف خواهند کرد. دی‌ماریا با امید به فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری در پایان خاطرنشان کرد: «کسب اولین قهرمانی‌ام در لیگ قهرمانان زیبا خواهد بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها