کد خبر: ۲۱۷۴۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه این جنبش برای اسیران فلسطینی، قدس، مسجدالاقصی و حق بازگشت آوارگان فلسطینی دست به کارهای غیرممکن می‌زند اظهار کرد که فلسطینی‌ها دشمن را از کرانه باختری و از قدس بیرون خواهند راند.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مراسمی عنوان داشت: حماس به خاطر اسیران، قدس، مسجدالاقصی و برای حق بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین عزت فلسطین دست به اقدامات غیر ممکن خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه جنبش حماس دست دوستی را به سمت جنبش فتح و تمام گروه‌ها جهت خدمت به مساله فلسطین دراز می‌کند خواهان پایان دادن به دو دستگی‌ها و یکپارچه شدن فلسطینی‌ها براساس یک نظام سیاسی واحد و رهبری یکپارچه و نیز تقویت جبهه داخلی فلسطین در مقابله با دشمن شد.

خالد مشعل خاطرنشان کرد: اسرائیل هرگز نمی‌تواند ما را از پا دربیاورد. دو رویی‌های بین‌المللی، تبانی‌ها و عدم حمایت برخی از نزدیک‌ترین مردم به ما باعث نخواهد شد که ما ناتوان شویم. اگر خدا بخواهد همان طور که ما دشمن و شهرک‌نشین‌ها را را از نوار غزه بیرون کردیم آن‌ها را از کرانه باختری و از قدس و از هر وجبی از سرزمینمان تا دریا آن‌ها را بیرون خواهیم راند و این راه ماست.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: مساله اسیران فلسطینی مساله فلسطین، قدس، حق بازگشت، جهاد، مقاومت و عزت فلسطین است.

این مقام فلسطینی تاکید کرد که باید به اصول و حقوق و خاک فلسطین بدون هیچ امتیازدهی پایبندی صورت بگیرد.

مشعل همچنین مذاکرات کنونی میان تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی را "اقدامی مضحک" و نیرنگ‌آمیز خواند که ماه به ماه و سال به سال صورت می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها