أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۴۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از دو وزیر دولت خبر داد و گفت: وزرای راه و شهرسازی و نیرو باید درباره کندی کار و وضعیت پروژه های عمرانی استان توضیح دهند.
به گزارش پایگاه 598، امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های عمرانی استان اظهار کرد: یک ماه از سال گذشته و آیا کاری در پروژه های عمرانی استان همچون آبرسازی از سد تالوار، کنارگذرهای شرقی و غربی، آزادراه همدان- ساوه و راه آهن تهران-همدان-سنندج صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این همه قصور و کوتاهی برای مردم قابل قبول نیست، افزود: پروژه های عمرانی در استان وضعیت خوبی ندارند و مسدولان مربوطه باید در این بین پاسخگو باشند که چرا پروژه های بزرگ استان در این حال و روزند.

خجسته تصریح کرد: هچ مدیری در استان حق تلف کردن وقت مردم را ندارد و متاسفانه با وجود اینکه برخی پروژه های استان تعطیل شده برهی به خلاف از مدیران آنها حمایت می کنند چرا که مسائل در این حوزه جناحی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یارانه نقدی حق مردم است، عنوان کرد: بیش از 90 درصد مردم برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد: در مراحل مختلف ثبت نام یارانه ها باید مردم اکران شوند و دولت حق ندارد به مردم توهین کرده و آنها را دسته بندی کند، هر کسی که از دریافت یارانه انصراف دهد ایثار کرده و مابقی هم حق خود را گرفته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها