امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۷۵۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
مجیدی متاسفانه دوبار به طور ناگهانی از استقلال جدا شد. یک بار زمان مظلومی رفت و یک بار هم زمان قلعه‌نویی.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از بانك ورزش، حالا که فصل استقلال با ناکامی محض به پایان رسیده، شاید بیشتر حواس‌ها دنبال یافتن مقصر باشد و نقش بازیکنانی که در میانه‌های راه از تیم جدا شدند هم بیشتر به چشم بیاید.

 

روزنامه ایران ورزشی مصاحبه‌ای با مهدی پاشازاده دارد که طی آن پیشکسوت استقلال حسابی از خجالت فرهاد مجیدی درآمده است: « جدایی مجیدی را هیچ کس در آن شرایط پیش‌بینی نمی‌کرد، اما فرهاد همان کاری را انجام داد که در زمان مربیگری مظلومی کرده بود. او یکدفعه از تیم رفت که بعدها جدایی او حتی مدیران باشگاه را هم زیر تیغ انتقاد قرار داد و خود قلعه‌نویی هم با این پرسش مواجه شد که چرا اجازه داد مجیدی به سادگی از تیم جدا شود. تیمی که جبهه به جبهه درگیر رقابت است نباید اجازه می‌داد بازیکنانش اینطور جدا شوند. در ماجرای خداحافظی مجیدی اما من خود بازیکن را مقصر می‌دانم. با اینکه معتقدم باید به تصمیم‌های فردی احترام گذاشت اما رفتار فرهاد را در آن شرایط اصلا نپسندیدم. یک سوال از شما می‌پرسم. آیا شما می‌توانید همین الان به سردبیرتان بگویید از فردا می‌خواهم بروم؟ قطعا نه می‌توانید و نه تعهد کاری‌تان چنین اجازه‌ای به شما می‌دهد. باشگاه باید فرصت داشته باشد جای بازیکنش را پر کند اما مجیدی متاسفانه دوبار به طور ناگهانی از استقلال جدا شد. یک بار زمان مظلومی رفت و یک بار هم زمان قلعه‌نویی. فرهاد با این رفتارش 2بار قهرمانی را از استقلال گرفت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها