أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۷۵۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي فرانسوي آرسنال خستگي را دليل کم شدن تعداد گل‌هاي مهاجم فرانسوي توپچي‌ها دانست اما ادعا کرد هواداران دوباره مي‌توانند به او اعتماد کنند.
اوليويه‌ ژيرو مهاجم فرانسوي آرسنال در 8 بازي اخير تيمش تنها 2 گل به ثمر رسانده و اين يکي از عوامل افت توپچي‌ها و فاصله گرفتن آنها از 3 مدعي کورس قهرماني يعني ليورپول، منچسترسيتي و چلسي بوده است. اين مسئله سبب شده انتقادات فراواني از ژيرو شود و خيلي‌ها او را در ثبت 4 بازي بدون شکست متوالي آرسنال مقصر بدانند.

ژيرو اما در بازي اخير توپچي‌ها برابر وستهام که با پيروزي 3 بر يک آنها در ورزشگاه امارات همراه بود، گل تساوي آرسنال را زد و زمينه پيروزي قرمزپوشان لندن را فراهم آورد، پيروزي که سبب شد مردان ونگر جاي خود را در رده چهارم جدول از اورتون پس بگيرند.

به نقل از تسنيم، همين موضوع بهانه خوبي دست ونگر داد تا از هموطن خود دفاع کند. وي به سايت رسمي باشگاه آرسنال گفت: به نطر من گلي که ژيرو به وستهام زد اعتماد به نفس را به او برمي‌گرداند. اين گل و نحوه به ثمر رسيدن آن براي ژيرو روحيه‌بخش بود. او البته تا پيش از آن بازي هم خوب کار کرده بود. ژيرو هم مثل مسعوت اوزيل در اين اواخر دوران سختي را پشت سر گذاشته است که به نظر من دليل آن خستگي روحي و جسمي بود که بازي‌اش را تحت الشعاع قرار داد.

ونگر افزود: ژيرو بازيکني قدرتمند و با ذهنيتي درست است. نگرش او براي بازي‌ها قابل تحسين است و به همين دليل تصور مي‌کنم که او دوباره به روزهاي خوب خود بازگشته است. ژيرو اين فصل براي ما 20 گل زده که رکورد فوق‌العاده‌اي محسوب مي‌شود. بيش از اندازه روي او فشار آورديم و از او در بازي‌‌هاي خود استفاده کرديم اما مي‌دانم که او توان جسماني کنار آمدن با اين شرايط را دارد.

از خوش اقبالي آرسنالي‌ها اورتون هفته پيش بازي معوقه‌اش را باخت تا مردان ونگر دوباره به مربع قدرت ليگ برتر بازگردند. اين شکست به 7 پيروزي متوالي آبي‌پوشان مرسي‌سايد پايان داد و در واقع اولين باخت آنها در سال 2014 بود. آنها اما فرداشب (يکشنبه) اين فرصت را دارند تا با شکست منچستريونايتد در گوديسون پارک به رده چهارم جدول برگردند؛ البته اين منوط به آن است که آرسنال در خانه هال‌سيتي پيروز نشود.

توپچي‌ها که در آخرين بازي‌شان موفق شدند وستهام را با 3 گل شکست دهند، از قهرماني قطع اميد کرده‌اند اما خود را محکوم به پيروزي مي‌دانند چون مي‌دانند هر چيزي غير از پيروزي به معناي فراهم آوردن فرصتي دوباره براي اورتون جهت بازگشت به مربع قدرت ليگ برتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها