يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۵۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
بر طبق گفته مربي چلسي، استيو هلند، در پايان فصل قرارداد جان تري، فرانک لمپارد و اشلي کول با اين تيم تمديد خواهد شد.
سه ستاره با تجربه چلسي در تابستان قراردادشان با چلسي به پايان مي رسد و مسئولين چلسي در حال آماده کردن پيشنهادي جديد براي تمديد قرارداد آنها مي باشد.

کاپتان چلسي، جان تري در اين فصل نقش اساسي در نتيجه گيري هاي خوب چلسي تا اينجا داشته است و اين مدافع 33 ساله در کنار کيهيل، ايوانويچ و آزپيليکوئتا با دريافت تنها 24 گل در 34 بازي، بهترين خط دفاعي ليگ برتر را تشکيل داده است.

هلند چنين گفت:" جان فصل بسيار خوبي داشته است. ما رکورد خوبي در کارهاي دفاعي داريم و بدون شک بخش اعظمي از اين رکورد را مديون تري مي باشيم. "

" ما مي دانيم که جان دوست دارد در چلسي بماند و ما هم دوست داريم او را نگاه داريم. اين يک شرايط مساعد را ايجاد ميکنه که در چند هفته آينده همه چيز را مشخص مي کند. "

" اين شرايط در مورد کول و لمپارد نيز صادق است. ما با بازيکنان معمولي معامله نمي کنيم بلکه بازيکناني طرف حساب ما هستند که در طي ساليان خدمات زيادي به باشگاه کرده اند. بنابراين ما احترام زيادي براي آنها قائليم. "
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها