أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۵۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا با ابراز نارضايتي از کارنامه خود در اولين فصل حضورش در نيوکمپ شايعاتي که درباره رفتن مسي از بارسا وجود دارد را تکذيب کرد.
 شکست‌هاي اخير بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا، لاليگا و جام حذفي اسپانيا سبب شده حرف و حديث‌هايي درباره فرا رسيدن پايان دوران درخشش ليونل مسي در اين تيم به وجود آيد اما خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني کاتالا‌ن‌ها آينده هموطنش را در جايي غير از نيوکمپ نمي‌بيبند.

به نقل از تسنيم، تاتا مارتينو در تکذيب شايعاتي که از جدايي قريب الوقوع مسي 26 ساله از آبي و اناري‌ها وجود دارد، گفت: من به طور منظم با بازيکنانم حرف مي‌زنم اما هرگز با هيچ يک از آنها گفت و گوي ويژه‌اي نداشته‌ام. در مورد لئو هم اين موضوع صدق مي‌کند. 99 درصد دنيا تعجب مي‌کنند وقتي برخي افراد درباره آينده مسي حرف مي‌زنند. برخي حرف‌ها زده شده که به مغز من هم خطور نکرده است.

وي افزود: به نظرم هيچ کدام از اتفاقاتي که رخ داده نمي‌تواند روي تصميم مسي براي ماندن در بارسلونا تاثير بگذارد چون وقتي بازيکني مانند او اينگونه بازي مي‌کند تمام چيزهاي مربوط به قراردادش را از ياد مي‌برد و تنها روي فوتبالش تمرکز مي‌کند. نمي‌توانم بفهمم که اين حرف و حديث‌ها درباره آينده مسي از کجا نشات مي‌گيرد. مسي 13 سال است که در بارسلونا حضور دارد و و آينده‌اش هم در اين تيم خواهد بود.

سرمربي آرژانتيني بارسلونا در ادامه به اخباري که در خصوص جدايي او از بارسلونا در پايان فصل منتشر شده اشاره و از تاييد اين موضوع خودداري کرد اما اذعان داشت که کارنامه‌اش را در اين فصل نمي‌توان رضايت‌بخش دانست.

مارتينو ادامه داد: من نگفته‌ام که تصميمي به رفتن گرفته‌ام بلکه گفتم نتايج چيزي را درباره توافقاتي که در مورد قراردادم با بارسلونا داشته‌ام عوض نمي‌کند. بايد به مديران باشگاه صحبت کنم و به خاطر نتايج اخير به همه جواب پس بدهم. هرگز از عملکردم راضي نبوده‌ام. وقتي نتيجه نمي‌گيريد، هيچ کسي راضي نيست به خصوص اگر تيم ناکامي تيمي در حد و اندازه بارسلونا باشد. بارسلونا در 2 تورنمنت ديگر شانسي براي قهرماني ندارد و در يک تورنمنت باقي مانده‌ هم شانس‌اش نصفه و نيمه است. اين يعني که من نمي‌توانم از عملکردم راضي باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها