أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۵۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
منبعي آگاه در فدراسيون فوتبال نيجريه مدعي شد مربيان اين تيم، ايران را که اين روزها در آفريقاي جنوبي اردو زده است زيرنظر گرفته‌اند.
 تيم ملي فوتبال ايران روز سه‌شنبه با 10 بازيکن و بدون دروازه‌بان در آفريقاي جنوبي اردو زد تا اولين مرحله اردوي آماده‌سازي‌اش پيش از آغاز رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل را برگزار کند. قرار است بازيکنان بيشتري در روزهاي آينده به اين اردو که به منظور آشنايي بيشتر با ويژگي فيزيکي تيم‌هاي آفريقايي است، ملحق شوند.

ممکن است ايران به سرمربيگري کارلوس کي‌روش تيمي ناشناخته در گروه F باشد که آرژانتين، نيجريه و بوسني‌و‌هرزگوين هم در آن حضور دارند ولي سازماندهي قوي آنها مي‌تواند رقبايي را که دست‌کم‌شان گرفته‌اند را غافلگير کند.

يکي از مسئولان فدراسيون فوتبال نيجريه عنوان کرد که عقاب‌ها مربيان خود را به آفريقاي جنوبي فرستاده‌اند تا تيم ملي ايران که خيلي از هواداران رقيب جدي نيجريه نمي‌دانند را زيرنظر بگيرند.

اين منبع قابل اطمينان در اين خصوص گفت: ما به خوبي آگاه هستيم که تيم ملي ايران در آفريقاي جنوبي اردو زده و مربيان ما هم آنجا هستند تا اين تيم را زيرنظر داشته باشند.

استفان کِشي، سرمربي نيجريه بارها تأکيد کرده که قهرمان آفريقا از هيچ تيمي نمي‌ترسد ولي در عين‌حال تيمي را هم دست‌کم نخواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها