أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۵۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
رقابتهای هفته سی و یکم بوندسلیگا شنبه با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های دورتموند، فرایبورگ، وردربرمن، بایرن مونیخ و ولفسبورگ مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه آینتراخت برانشوایگ با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست داد. در این بازی که دنیل داوری سنگربان ایرانی برانشوایگ 90 دقیقه درون دروازه این تیم قرار داشت کلودیو پیزارو (75) و ماریو ماندزوکیچ (86) برای بایرن گل زدند.

در دیگر بازی دورتموند با نتیجه 4 بر 2 میهمان خود ماینتس را از پیش رو برداشت. در این دیدار میلوس یوچیچ (6)، روبرتو لواندوفسکی (18)، لوکاژ پیشچک (56) و مارکو رویس (79 پنالتی) برای دورتموند گل زدند.

در دیگر دیدار مهم ولفسبورگ با نتیجه 3 بر یک هامبورگ را شکست داد تا از طرفی امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگه دارد و از طرف دیگر هامبورگ را یک قدم دیگر به سقوط به دسته پایین تر نزدیک کند.

نتایج دیدارهای شنبه بوندسلیگا به شرح زیر است:

دورتموند 4 – ماینتس 2

فرایبورگ 4 – مونشن گلادباخ 2

وردربرمن 3 – هوفنهایم یک

آینتراخت برانشوایگ صفر – بایرن مونیخ 2

آوگسبورگ صفر – هرتابرلین صفر

هامبورگ یک – ولفسبورگ 3

در ادامه رقابتهای این هفته یکشنبه دو دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

نورنبرگ – بایرلورکوزن

اشتوتگارت - شالکه

جدول رده بندی:
1- بایرن مونیخ 81 امتیاز (قهرمان)
2- دورتموند 64 امتیاز
3- شالکه 58 امتیاز (یک بازی کمتر)
4- ولفسبورگ 53 امتیاز
---------------------------------------------
16- هامبورگ 27 امتیاز
17- نورنبرگ 26 امتیاز (یک بازی کمتر)
18- آینتراخت برانشوایگ 25 امتیاز

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها