يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۷۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید با ایجاد همدلی ملی باید آرامش را در تیم ملی به وجود آورد.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط کنونی تیم ملی اظهار کرد: هر چه سعی می‌کنیم فضای تیم ملی را بیشتر به آرامش برسانیم، بیشتر به تیم ملی کمک ‌کرده‌ایم. در حال حاضر در مقطعی هستیم که باید تصمیمات تیم ملی را بپذیریم. نباید برای تیم ملی مشکل ایجاد کنیم و آرامش را از تیم بگیریم. ما قرار است وارد بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی دنیا شویم. ان‌شاءالله با آرامش برنامه‌های آماده سازی تیم ملی را پیگیری کنیم تا بتوانیم در جام جهانی 2014 برزیل موفق باشیم.

وی همچنین با اشاره به شکایت علی فتح‌الله‌زاده از کارلوس کی‌روش نیز گفت: نباید حول این مسائل صحبت کنیم. فوتبال ملی ما نیاز به آرامش دارد. اگر خوب مدیریت می‌شد این مشکلات به وجود نمی‌آمد. نباید فراموش کنیم که باشگاه‌ها هم نگرانی‌هایی دارند و به نوعی زیر فشار هستند. می‌شد با برگزاری جلسات هماهنگی این مشکلات به وجود نیاید ولی به هر حال اینجا که رسیدیم نپرداختن به این موضوع یک عامل کمک کننده است.

جلالی تصریح کرد: بحث ایجاد آرامش برای تیم ملی باید از چند ماه گذشته آغاز می‌شد. اگر در آن زمان برنامه‌ریزی و مدیریت انجام داده بودیم، تنش هایی که الان ایجاد شده رخ نمی‌داد. اما به نظر من در حال حاضر حق را باید به تیم ملی داد.

وی همچنین با اشاره به اختلافات باشگاه‌ها و تیم ملی نیز افزود: وقتی به صحبت‌های دو طرف گوش می‌کنید می بینید که به ناحق صحبت نمی‌کنند. اما هر دو طرف از دریچه منافع خودشان به موضوعات نگاه می‌کنند که این امر طبیعی است. سه ما قبل باید مشکلات مدیریت می‌شد. به طور مثال می‌توانستیم لیگ را اسفند به پایان برسانیم و بعد نیز با برگزاری چند اردوی مقطعی، بازیکنانی که در آسیا بازی داشتند نیز در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گرفتند. برای حل مشکلات باشگاه‌ها و تیم ملی راه‌های بهتری هم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها