کد خبر: ۲۱۷۷۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

بازیکن سابق تیم ملی معتقد است، تیم ملی نیاز به آمادگی بیشتر دارد و می‌گوید با این شرایط در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه شرایط کنونی تیم ملی در حال حاضر خوب نیست، اظهار کرد:‌ اگر قرار بود با 12 بازیکن به اردوی تیم ملی برویم، نمی‌رفتیم بهتر بود. امسال لیگی نداشتیم که بتواند به تیم ملی کمک کند. درست است تیم‌های کشورهای دیگر الان اردو ندارند اما ما نباید خودمان را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم. سطح فنی و همینطور آمادگی جسمانی ما قابل قیاس با کشورهای دیگر نیست. باید تیمان را به مرز آمادگی برسانیم تا بتواند در جام جهانی آبروداری کند.

وی همچنین افزود:‌ با این شرایط که در پیش گرفتیم در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم.

پیروانی با اشاره به اختلافات میان باشگاه‌ها و تیم ملی اضافه کرد: باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند و حق دارند از بازیکنان‌شان استفاده کنند. اما امسال لیگی پویا نداشتیم که بازیکنان را در آمادگی کامل در اختیار تیم ملی قرار دهیم. اگر میزان دوندگی و همینطور آمادگی جسمانی بازیکنان بالا بود، سرمربی تیم ملی دغدغه نداشت. اگر آقای کی‌روش هم انتقاد می‌کند به خاطر این است که دوست دارد تیم ملی در جام جهانی نتیجه بگیرد. در هر حال باید میان باشگاه‌ها و همینطور تیم ملی تعامل ایجاد کنیم.

وی با اشاره به شکایت علی فتح‌الله‌زاده از سرمربی تیم ملی نیز گفت: همه این شکایت‌ها در کشور ما ختم به خیر می‌شود. نباید به آن توجه کنیم بلکه همه باید دست به دست هم دهیم و به تیم ملی کمک کنیم و با اتحادی ملی، شرایط را برای حضور آبرومند تیم ملی در جام‌جهانی فراهم کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها