کد خبر: ۲۱۷۷۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری کناره‌گیری تیم فوتسال این باشگاه را از لیگ برتر انحلال آن ندانست و گفت: این تیم منحل نخواهد شد و با حضور در لیگ یک کشور می‌خواهیم به بازیکن‌سازی بپردازیم.

علیرضا مرادحاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: من پس از پایان لیگ برتر هم گفتم که می‌خواهیم از سال آینده کارمان را در لیگ دسته یک فوتسال کشور دنبال کنیم و این تصمیم را بر اساس صلاحدید شرکت ملی‌حفاری و ورزش استان گرفتیم.

وی بیان کرد: ما تیم فوتسال تشکیل دادیم و از لیگ 3 به 2 و بعد هم به لیگ دسته یک و برتر کشور رسیدیم و جزو تیم‌های خوب و مطرح کشور هم بودیم و اکنون می‌خواهیم از یک سری دیگر از بازیکنان جوان هم استفاده کنیم تا باز هم به اهداف‌مان برسیم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با بیان این‌که ما تیم‌مان را منحل نکرده‌ایم، گفت: می‌خواهیم کارمان را در یک رده پایین‌تر و با جوان‌ترها دنبال کنیم. در واقع می‌خواهیم بازیکن‌سازی انجام دهیم و تیمی را درست می‌کنیم تا باز به لیگ برتر صعود کند.

وی ادامه‌داد: می‌خواهیم هزینه‌های لیگ برترمان را صرف ساخت سالن فوتسال کنیم و نمی‌خواهیم تیم را منحل کنیم. هیات‌ مدیره هم با حضور تیم در لیگ دسته یک فوتسال موافقت کرده است و وقتی هیات مدیره ببیند که جوانان با این اقدام رشد می‌کنند، چرا با این موضوع موافقت نکند؟

مرادحاجتی گفت: نباید فقط همیشه به دنبال قهرمانی باشیم و ما هم به دنبال این موضوع نیستیم. من می‌خواهم پایه فوتسال را در خوزستان قوی کنم. همکاری ما با ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم لیگ برتری‌مان در لیگ یک هم ادامه خواهد داشت. می‌خواهیم تیم و بازیکن بسازیم و به تیم‌ ملی تحویل دهیم و فرقی نمی‌کند که در چه لیگی حضور داشته باشیم. حفاری به رسالت خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری در این خصوص که افتخاری، رییس کمیته فوتسال کشور گفته است، "بعید می‌دانم حفاری از لیگ برتر کناره‌گیری کند" توضیح‌ داد: یکی، دو ساعت پیش افتخاری با من صحبت کرد؛ نظر او برای من قابل احترام است ولی او کناره‌گیری ما را از لیگ برتر بعید نداند. من به او گفتم که ما می‌خواهیم کارمان را از یک رده پایین‌تر دنبال کنیم و شما باید از این موضوع خوشحال باشید. ما در این فاصله که در لیگ یک کار می‌کنیم، می‌خواهیم یک سالن فوتسال راه‌اندازی کنیم. ما فقط یک فصل در لیگ برتر کشور نیستیم و به هر حال کناره‌گیری ما به معنی انحلال تیم‌مان نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها