أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۷۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
نايب رئيس باشگاه بايرن‌ مونيخ ابراز اميدواري کرد کريستيانو رونالدو به ديدار چهارشنبه شب در ليگ قهرمانان برسد.

 

بايرن‌ مونيخ و رئال مادريد چهارشنبه شب در ديداري حساس در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر هم به ميدان مي‌روند با اين حال حضور کريستيانو رونالدو، آقاي گل اين فصل ليگ قهرمانان در اين ديدار مشخص نيست و در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.

کارل هاينس رومنيگه، نايب رئيس باشگاه بايرن‌ مونيخ پيش از ديدار حساس با رئال‌ مادريد ابراز اميدواري کرد فوق ستاره پرتغالي تيم مادريدي به ديدار چهارشنبه شب برسد. رومنيگه درباره بازي با رئال مادريد گفت: تمام دنيا منتظر هستند تا اين ديدار را ببينند. هر چند بازي آتلتيکو و چلسي نيز بازي مهمي است اما چشم همه دنيا به بازي بايرن و رئال‌ است. همه دوست دارند تا بهترين بازيکنان جهان را در اين ديدار ببينند و به همين خاطر دوست دارم تا رونالدو به بازي برسد و در ترکيب تيمش به ميدان برود. هميشه دوست دارم ستاره‌ها و بهترين بازيکنان در تيم‌هايشان به ميدان بروند، زيرا حضور آنها باعث جذابيت مسابقه مي‌شود و اين چيزي است که هواداران فوتبال دوست دارند ببينند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها