أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۷۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

تصمیم گیری برای انتخاب میزبان بازی‌های آسیایی 2019 در بیستم سپتامبر(29 شهریور) انجام خواهد شد. این در حالی است که پس از انصراف هانوی، بیشتر کشورهای شرق آسیا تمایلی به برگزاری آن ندارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با کناره‌گیری شهر هانوی ویتنام از میزبانی بازی‌های آسیایی 2019 به دلیل مشکلات مالی، مسئولان تلاش می‌کنند تا میزبان دیگری برای این بازی‌ها انتخاب کنند.

تصمیم گیری برای انتخاب میزبان بازی‌های آسیایی 2019 در ماه سپتامبر انجام خواهد شد. با کناره‌گیری هانوی از میزبانی این بازی‌ها، تردیدهایی درباره این که چه شهری جایگزین آن شود وجود دارد.

به نظر می‌رسد که اندونزی نزدیک‌ترین گزینه برای میزبانی باشد. با این حال دیروز با توجه به اظهارات مدیر کمیته‌های ورزش اندونزی (KONI) احتمال میزبانی از این کشور فاصله گرفت. مالزی نیز یکی از گزینه‌ها بود اما امروز خیری جمال الدین، وزیر ورزش این کشور اعلام کرد که آنها تمایلی به میزبان شدن ندارند.

تایلند نیز که تاکنون چندین بار میزبانی بازی‌های آسیایی را برعهده گرفته است،‌اعلام کرد که به دلیل کوتاه بودن فرصت برای آماده‌سازی، میزبانی را نخواهد پذیرفت. یکی دیگر از مقامات ورزشی اندونزی در اظهارات متناقضی بیان کرد که این کشور یکی از گزینه‌های میزبانی بازی‌های آسیایی خواهد بود.

آده لاکمن معتقد است که مردم اندونزی از میزبانی مسابقات آسیایی خوشحال خواهند شد و به ورزش علاقه‌مندتر می‌شوند.

رییس کمیته‌ المپیک آسیا (OCA) اعلام کرده است که در روز 20 سپتامبر تصمیم گیری راجع به میزبانی بازی‌های آسیایی 2019 انجام خواهد شد.

مقامات مالزیایی اعلام کرده‌اند که بیشتر علاقمند هستند تا بر روی میزبانی بازی‌های جنوب غرب آسیا (SEA) تمرکز کنند. میزبانی این بازی‌ها هزینه کمتری نسبت به بازی‌های آسیایی دارد.

کشورهایی مانند امارات، چین و ژاپن نیز می‌توانند گزینه‌هایی برای میزبانی بازی‌های آسیایی 2019 و جایگزینی هانوی باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها