أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۷۷۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

نایب رئیس باشگاه بایرن‌ مونیخ ابراز امیدواری کرد کریستیانو رونالدو به دیدار چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان برسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید چهارشنبه شب در دیداری حساس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان می‌روند با این حال حضور کریستیانو رونالدو، آقای گل این فصل لیگ قهرمانان در این دیدار مشخص نیست و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن‌ مونیخ پیش از دیدار حساس با رئال‌ مادرید ابراز امیدواری کرد فوق ستاره پرتغالی تیم مادریدی به دیدار چهارشنبه شب برسد. رومنیگه درباره بازی با رئال مادرید گفت: تمام دنیا منتظر هستند تا این دیدار را ببینند. هر چند بازی آتلتیکو و چلسی نیز بازی مهمی است اما چشم همه دنیا به بازی بایرن و رئال‌ است. همه دوست دارند تا بهترین بازیکنان جهان را در این دیدار ببینند و به همین خاطر دوست دارم تا رونالدو به بازی برسد و در ترکیب تیمش به میدان برود. همیشه دوست دارم ستاره‌ها و بهترین بازیکنان در تیم‌هایشان به میدان بروند، زیرا حضور آنها باعث جذابیت مسابقه می‌شود و این چیزی است که هواداران فوتبال دوست دارند ببینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها