أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۸۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
مديرفني تيم فوتبال استقلال گفت:فتح‌الله‌زاده امسال به بازيکنان بد پول نداده است اما شايد بعضي بازيکنان اين رقم‌ها را به حساب طلب‌هايشان مي‌گذارند که فکر مي کنند اين ارقام واقعي نيست.

منصور پورحيدري در خصوص انتشار ليست مالي بازيکنان استقلال در فصل 92-93 گفت: من از انتشار اين ليست خبري ندارم و البته از مسائل مالي باشگاه استقلال هم بي‌خبر هستم و فکر مي‌کنم باشگاه مسئول امور مالي دارد و او و آقاي فتح‌الله‌زاده که امضاي آخر را انجام مي‌دهد بهتر مي‌تواند در اينباره صحبت کند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: البته من مي‌دانم که در چند روز گذشته حسابرسان وزارت ورزش به باشگاه استقلال آمده بودند و مسائل مالي باشگاه را مورد بررسي قرار دادند و تا دو روز پيش هم در باشگاه استقلال مستقر بودند.

مديرفني تيم فوتبال استقلال در خصوص مبالغ درج شده در اين ليست که بعضا مبالغ نزديک به 2 ميليارد تومان هم وجود دارد اظهار داشت: به هر حال باشگاه‌هاي بزرگ در رقابت با هم هستند و بازيکنان ستاره هم شرايط متفاوتي با ساير بازيکنان دارند که اين موضوع در همه جاي دنيا وجود دارد. بالاخره بازيکني که کادر فني به او نياز دارد باشگاه بايد با او به توافق برسد و براي اين نياز هم بايد هزينه کرد. اما به هر حال بازيکنان ستاره استثنا هستند. اما در اين ميان يک مسله وجود دارد و آن هم اين است که مقداري از اين مبالغ بدهي‌هاي بازيکنان در سال‌هاي گذشته است. به طور مثال آقاي خادم در تلويزيون اعلام کرد که رقم بدهي استقلال 40 ميليارد تومان است که اين مبلغ انباشته سال‌هاي گذشته بوده است و بايد مشخص شود که از چه زماني اين مبلغ به وجود آمده است.

وي افزود: به هر حال سازمان تربيت‌بدني وقت و وزارت ورزش که متولي و صاحب اين باشگاه است، بايد کنترلي بر روي اين مسائل مي‌کرد که البته اين اتفاق نمي‌افتاد و مي‌ديديم که بعد از تمام شدن فصل باز هم کار ادامه پيدا مي‌کرد.

پورحيدري در پاسخ به اين سؤال که آيا به نظر شما انتشار اين ارقام در رسانه‌ها کار صحيحي است، اظهار داشت: شاهد هستيم که جديدا اين اتفاق مي‌افتد اما پيش از اين، اين مبالغ سکرت بود. اما فکر نمي‌کنم بد باشد که مردم بدانند بازيکنان چقدر مي‌گيرند به طور مثال بازيکني مثل تيموريان که متعصب و پرتلاش است، در طول فصل چند بار مصدوم شد و دستش را عمل کرد. که اين مشکلات را بايد براي بازيکنان در نظر بگيريم اما مي‌توانم بگويم که آندو از زير کار در نمي‌رود! خسرو حيدري و هاشم‌ بيک‌زاده هم شرايطي شبيه به آندو داشتند.

وي در مورد مصاحبه بازيکنان استقلال که اعلام کردند اين ارقام واقعي نيست، تصريح کرد: من نمي‌دانم اين ارقام واقعي است يا نه، اما بالاخره بايد معلوم شود بازيکنان اين پول را گرفته‌اند يا نه. اما همانطور که گفتم بعضي از بازيکنان از سا‌لهاي پيش طلب‌هايي دارند که اين ارقام را نشان مي‌دهد. اما مي‌دانم که آقاي فتح‌الله‌زاده امسال به بازيکنان بد پول نداده است اما شايد بعضي بازيکنان اين رقم‌ها را به حساب طلب‌هايشان مي‌گذارند که اين گونه فکر مي‌کنند.

مديرفني تيم استقلال در پايان درباره مصاحبه قبلي اين تيم که همواره دم از بي پولي مي‌زند اما با انتشار اين ليست مشخص شد که مبالغ زيادي دريافت کرده‌اند، گفت: بارها آقاي فتح‌الله‌زاده اعلام کرده بازيکنان پول گرفته‌اند و من هم مي‌دانم بعضي بازيکنان بالاي 50 درصد مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند اما اگر بازيکني پول گرفته و مي‌گويد نگرفته اين کار، کار قشنگي نيست.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها