أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۸۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: در خصوص بازيکنان سپاهان بايد سرمربي تيم ملي با نبي حرف‌هايشان را با هم بزنند و در اين مورد به تفاهم برسند.

 

هادي آيت‌الهي در خصوص اظهارات نوري، مدير امور مالياتي استان تهران مبني بر همکاري با فدراسيون فوتبال براي بخشش جرايم مالياتي وينگادا گفت: قرار است نامه باشگاه پرسپوليس امروز پس از امضاي منتقمي به فدراسيون فوتبال ارسال شود تا پس از بررسي‌هاي اين نامه، نماينده فدراسيون را همين امروز راهي اداره امور مالياتي استان تهران شده تا اقدامات لازم را به عمل بياورد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: با صحبت‌هاي رئيس امور مالياتي ما نيز اميدوار شديم تا هرچه سريع‌تر مشکل وينگادا رفع شود.

آيت‌الهي در مورد نامه ارسالي وينگادا به فارس گفت: در جريان اين نامه نيستيم. به هر حال وينگادا قراردادي با ما امضا کرده و متعهد هم هست تا طبق اين قرارداد به ايران آمده و کارش را آغاز کند. بر همين اساس ما هم قصد داريم مشکلات را حل کنيم تا در ادامه مسير او با مشکلات عديده همراه نشود و بتواند شسته و رفته به کشورمان سفر کند.

وي افزود: در صورتي که نماينده فدراسيون امروز راهي اداره ماليات شود، که به سرعت بررسي‌ها را آغاز کرده و براي حضور وينگادا در اردوي دوم تيم ملي اميد، تصميم‌گيري‌ خود را آغاز خواهيم کرد.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در مورد آخرين شرايط تيم ملي گفت: شب گذشته هم 6 بازيکن ديگر به اردوي اين تيم در آفريقاي جنوبي ملحق شدند. در خصوص ساير بازيکنان از جمله بازيکنان سپاهان نيز سرمربي کي‌روش با نبي حرف‌هايشان را با هم بزنند و در اين مورد به تفاهم برسند.

وي در مورد جريمه اضافه بار تيم ملي گفت: وسايل کمک آموزشي بايد همراه تيم ملي ارسال مي‌شد و وسايل خارج از عرفي در کار نبود. اگر تمام بازيکنان نبودند شايد مبلغ کمتري براي اضافه بار بايد پرداخت مي‌کرديم هرچند که هواپيما هم ايراني نبود تا از اين اضافه بار چشم پوشي کرده يا آن را کم کند.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص شايعاتي که اين روزها در مورد ديدار فجرسپاسي و پيکان و اين موضوع که وي به خاطر شيرازي بودن پشت تيم فجرسپاسي خواهد ايستاد گفت: من در اين موضوع دو سر سوخت هستم. آنهايي که اين حرف‌ها را مي‌زنند بايد به وجدان خود نگاه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها