أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۸۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال امروز (يکشنبه) به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال نخواهد رفت.

 

اظهارات مديرعامل، مديرفني و سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد تيم ملي و فدراسيون فوتبال که پس از کشمکش بين اين باشگاه با فدراسيون بر سر حضور بازيکنان ملي‌پوش استقلال در تيم ملي صورت گرفت،‌ احضار هر سه نفر را به کميته انضباطي در پي داشت.

به نقل از تسنيم، قرار است امروز (يکشنبه) طي نشستي در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به آنچه که علي فتح‌الله‌زاده، منصور پورحيدري و ميرشاد ماجدي در مورد تيم ملي و کارلوس کي‌روش گفته‌اند رسيدگي شود، جلسه‌اي که مديرعامل باشگاه استقلال در آن شرکت نخواهد کرد.

علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال به دليل کارهاي شخصي نمي‌تواند در اين جلسه حاضر شود و وکيل خود را به کميته انضباطي فدراسيون خواهد فرستاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها