کد خبر: ۲۱۷۸۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
رئیس باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد خطرناک‌ترین بازیکن حریف تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بازی رفت دو تیم برسد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، دور رفت بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در هفته جاری آغاز می‌شود و در دومین شب آن بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌‌ها میهمان رئال مادرید است.

 

رئالی‌ها سه هفته‌ است از وجود کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی خود که در بند مصدومیت به سر می‌برد محروم بوده‌اند اما آخرین خبرها از رسانه‌های اسپانیایی حاکی از نزدیک‌تر شدن کاپیتان تیم ملی پرتغال به مرز آمادگی است. با این حال هنوز هیچ منبعی به طور قطعی از حضور رونالدو در بازی رفت رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خبری اعلام نکرده است.

 

کارل هاینتس رومنیگه اما امیدوار است که این اتفاق رخ دهد و برترین بازیکن سال 2013 جهان برابر باواریایی‌ها قرار بگیرد.

 

رومنیگه به نشریه TZ آلمان گفت: من همیشه خواهان حضور بهترین بازیکنان در زمین بازی بوده‌ام، به خصوص در این بازی که در مرحله نیمه نهایی تورنمنت بزرگی مانند لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود، دیداری که یک نمایش تماشایی برای مردم سراسر جهان است.

 

وی افزود: دیگر بازی مرحله نیمه نهایی میان اتلتیکومادرید و چلسی هم جذاب است اما مسلماً دیداری که یک سوی آن رئال مادرید است و در سوی دیگر بایرن مونیخ، دیداری است که همه دنیا آن را تماشا خواهند کرد. من خواهان حضور رونالدو در این بازی هستم اما نمی‌توانم بگویم که او به این بازی خواهد رسید یا خیر.

 

مصاف رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی است که آخرین رویارویی این دو تیم در همین مرحله از رقابت‌‌ها در سال 2012 در ضربات پنالتی به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها