يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۸۶۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شبکه من و تو در یکی دیگر از اقدامات ضد ایرانی خود، به فرهنگ و تمدن ایران توهین کرد.

این شبکه مستقر در لندن که از هر راه و ابزاری می کوشد تا فرهنگ ایرانی را تحت الشعاع ایرانیان فرهنگ غربی کند، این بار به سراغ شخصیت های تاریخی همچون کوروش و رکسانا رفت تا از آنان برای تبلیغات یکی از شبکه های اجتماعی خود استفاده ابزاری کرد.

این کلیپ که با صدای "کامبیز حسینی" مجری اخراجی و جنجالی صدای آمریکا تهیه و تنظیم شده و از شبکه من و تو پخش گردید علاوه بر توهین و تمسخر شخصیت های تاریخی ایران با زیر پا گذاشتن اصالت زندگی ایرانی، فرهنگ و تمدن ایران زمین را تشنه سبک زندگی غرب جلوه می دهد تا آنجایی که کوروش برای حل مشکلات مردمانش مجبور است از توییتر استفاده کند! رکسانا برای رهایی از گدایی و فروش پسته هایش به توییتر متوسل شده! و خسرو خان هم فردی فست فود خور معرفی می شود!

توهین های شبکه من و تو بدین جا ختم نشده و در ادامه پا را فراتر گذاشته و سراغ کتیبه حقوق بشر کوروش می رود. این شبکه در راستای سناریوی انگلیسی خود، حقوق بشر کوروش را مدیون پرنده آبی توییتر نشان می دهد. پرنده ای که به ادعای شبکه انگلیسی من و تو باعث شده تا حقوق آدمیان حفظ شود و حتی کوروش و کتیبه اش را بدون آن ناکارآمد، جلوه دهد. 

در واقع این کلیپ اینگونه به مخاطب القاء می کند که ایرانیان از کوروش و رکسانا گرفته تا همگ، همواره مدیون غرب است و فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی هیچ چیز از خود ندارد. 

نکته پایانی، خاتمه مسیر تبلیغ توئیتر به موزه بریتانیا در لندن است جایی که کتیبه حقوق بشر کوروش در آن نگهداری می شود و شاید کنایه از این است که ایرانیان لیاقت نگهداری از این شی عتیقه باستانی را ندارند و ما انگلیسی ها هستیم که لایق این کار هستیم.

لینک دانلود فیلم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها