کد خبر: ۲۱۷۸۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه خبری قم نا، یادواره شهدای هسته ای، شهید مصطفی احمدی روشن، چهار شنبه گذشته توسط دبیرستان (مرحله اول) استعدادهای درخشان شاطریان در امامزاده ابراهیم شهر مقدس قم برگزار شد.

در این همایش حلقه های صالحین دانش آموزی ناحیه دو استان حضور یافتند و با آرمان های شهدای هسته ای تجدید میثاق کردند و پدر شهید دانش آموز حسین فهمیده نیز حضور یافت که با اهدای لوحی از وی  تقدیر نمودند.

در این مراسم ، آقای اسلامی رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو و همچنین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) سردار مهدوی نژاد در پاسداشت مقام شامخ شهدا به ایراد سخن پرداختند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو قم در این مراسم با بیان اینکه شرافت کشور ما مدیون شهدا است، گفت: دستاوردهای هسته ای توسط خون شهدای هسته ای کشورمان تایید شد و موفقیت های حتمی را برای آینده کشور به ارمغان آورد و ما باید از این میراث ارزمند به بهترین شکل ممکن حفاظت کنیم.

اسلامی با اشاره به اینکه یادواره شهدا دانش آموز سبب تاثیر گذاری بسیار زیادی در میان دانش آموزان می شود تصریح کرد: بازگو کردن زندگی شهید احمدی روشن و شهید حسین فهمیده در بین دانش آموزان سبب الگو گیری از این دو شهید بزرگوار در میان نسل نوجوان می شود.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز در این همایش با اشاره به اینکه حسین فهمیده ها و احمدی روشن ها با توان بسیار زیاد از انقلاب اسلامی پاسداری کرده اند تصریح کرد: حسین فهمیده آزادگی و ایثار را به ما آموخت و بر اساس سفارش هایی که رهبر معظم انقلاب داشتند سبب شد این مقام در بین مردم جامعه ما شناخته شود.

سردار مهدوی نژاد افزود: امام راحل با ایستادگی کامل از انقلاب اسلامی دفاع کردند و توانستند انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر کنند.

IMG_4303

.IMG_4304

.IMG_4308

.IMG_4312

.IMG_4316

.IMG_4320

.IMG_4323

.IMG_4330

.IMG_4346

.IMG_4368

 

لازم بذکر است این همایش به همت دبیرستان (مرحله اول) استعدادهای درخشان شاطریان و مشارکت بسیج دانش آموزی استان قم برگزار گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها