أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۸۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه ملوان انزلي گفت: نصرت ايراندوست يک بار توانسته ملوان را هفتم کند.
مسعود معمايي در مورد برگزاري جلسه هيأت مديره امروز باشگاه گفت: در جلسه امروز سه گزينه سرمربيگري فصل آينده مطرح شدند که در نهايت از بين اسکوچيچ، ايراندوست و يک گزينه ديگر نصرت ايراندوست به عنوان سرمربي انتخاب شد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: گزارش کامل حسابرسي باشگاه هم در جلسه قرائت شد که ميزان بدهي‌ها همان حدود 10 ميليارد است. البته برخي از اسناد ابهاماتي دارد که قرار شد از مسئولان سابق باشگاه در اين مورد توضيحاتي بخواهيم و شايد باعث شود که ابهامات برطرف شود.

مديرعامل ملوان تصريح کرد: مقرر شد در ساختار باشگاه هم بازنگري شود و حيطه اختيارات مديرعامل و ساير اعضاي مجموعه تعيين شود و ظرف 10 روز آينده تغييراتي در اساسنامه مطابق با يک باشگاه حرفه‌اي ايجاد شود.

معمايي در مورد وضعيت محجوب و انصرافش از مالکيت باشگاه ملوان گفت:‌ با توجه به اينکه ميزان بدهي‌ها تقريباً همان 10 ميليارد است محجوب بر انصراف خود تأکيد کرد ضمن اينکه قرار شد تا روز 23 ارديبهش اگر حامي مالي‌ مناسبي توانايي اداره باشگاه ملوان را دارد قدم پيش بگذارد قرار است تا روز 17 ارديبهشت روي سايت باشگاه فراخواني در اين مورد بدهيم و البته محجوب هم به عنوان يک داوطلب جديد و با شرايط تازه پيشنهاد خود را ارائه کند. داوطلبان ديگر هم مي‌توانند پيشنهادات خود را به طور کتبي به دفتر باشگاه ارسال کنند.

وي ادامه داد: يک مرکز علمي-کاربردي و دانشگاه هم قرار است به نام ملوان تأسيس شود.

معمايي در مورد اينکه دليل اتخاب ايراندوست چه بود و آيا او مي‌تواند نتايج درخشان اسکوچيچ را تکرار کند، گفت: انتخاب ايراندوست در راستاي اهداف باشگاه است اينکه در بخش خصوصي هزينه‌هاي فوتبال کاهش پيدا کند و به جوانان و نوجوانان بهاي بيشتري داده شود. ايراندوست هم يک بار ملوان را به رده هفتم ليگ رسانده است و بي‌حاشيه‌تر از همه مربيان بومي است. البته همه مربيان بومي انزلي بسيار خوب و توانا هستند اما ما ايراندوست را انتخاب کرديم.

وي افزود: قرار است در جشني که روز 23ارديبهشت همزمان با ولادت حضرت علي(ع) برگزار مي‌شود ضمن تقدير و تشکر از اعضاي باشگاه و بازيکنان و ورزشکاران از ورزش بانوان ملوان به طور ويژه هم تقدير شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها