أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۷۸۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: از توافق با باشگاه‌هاي استقلال و سپاهان در مورد ملي‌پوشان اين دو باشگاه چيزي يادم نمي‌آيد.
علي کفاشيان در مورد اينکه مسئولان دو باشگاه سپاهان و استقلال عنوان کرده‌اند براي همراه داشتن ملي‌پوشان‌شان در ليگ قهرمانان آسيا با فدراسيون فوتبال توافق کرده‌اند، اظهار داشت: از چنين توافقي چيزي يادم نمي‌آيد!

به نقل از تسنيم، وي با رد خط خوردن شش بازيکن تيم سپاهان از تيم ملي، تصريح کرد: به هر صورت تفاهم ما اين است که هر کدام از تيم‌ها که حذف شدند بازيکنان‌شان را به تيم ملي بدهند. من نمي‌دانم بازيکنان سپاهان به اردوي آفريقا مي‌رسند يا نه اما براي حضور در اردوي اتريش مشکلي نخواهيم داشت.

رئيس فدراسيون فوتبال يادآور شد: البته در اردوي اتريش بازيکنان لژيونر حضور دارند و معلوم نيست که همه اين بازيکنان بار ديگر شانس دعوت شدن به تيم ملي را داشته باشند يا خير.

کفاشيان در مورد اينکه باشگاه سپاهان اعلام آمادگي کرده بازيکنانش بعد از بازي با الهلال به اردوي آفريقا بروند، خاطرنشان کرد: اين موضوع بستگي به نظر کي‌روش دارد و با توجه به تعداد روزهاي باقيمانده از اردوي آفريقا او تصميم مي‌گيرد که رفتن اين بازيکنان تنها براي چند روز مفيد است يا خير.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها