امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۷۸۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
مدير فني تيم فوتبال استقلال گفت: از مربي فني و بزرگي مانند کارلوس کي‌روش انتظار داشتيم مشکلات باشگاه‌ها را بهتر درک کند.
منصور پورحيدري در پايان نشست انضباطي باشگاه استقلال در فدراسيون فوتبال عنوان کرد: امروز به فدراسيون فوتبال آمديم و صحبت‌هاي‌مان را در حضور مسئولان کميته انضباطي انجام داديم.

به نقل از تسنيم، وي با بيان اينکه دعوت ما به کميته انضباطي پيش از اين صورت گرفته بود، افزود: مسئولان کميته انضباطي فدراسيون فوتبال پيش از اين از ما دعوت کرده بودند تا در جلسه امروز اين کميته حضور پيدا کنيم. مسلماً از آن تاريخ تا به امروز مديرعامل يا اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال با مسئولان فدراسيون فوتبال يا آقاي کفاشيان صحبت‌‌‌هاي‌شان را انجام داده‌اند و به همين دليل امروز موارد زيادي را مطرح نکرديم.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سؤال که «آيا باشگاه استقلال به دليل ندادن بازيکنان خود به تيم ملي از سوي فدراسيون فوتبال جريمه خواهد شد؟»،‌ گفت:‌ در اين خصوص مديرعامل باشگاه استقلال و رئيس فدراسيون فوتبال صحبت‌هاي خود را انجام دادند و فکر نمي‌کنم مشکلي به وجود بيايد. بازيکنان ملي‌پوش استقلال نيز امروز براي حضور در اردوي آفريقاي جنوبي به سمت اين کشور حرکت کردند.

پورحيدري در واکنش به طرح اين موضوع که بهتر نبود استقلالي‌ها زودتر از اين با تيم ملي همکاري مي‌کردند، خاطرنشان کرد: طبيعي است که همه ما بايد در کنار تيم ملي باشيم و از تيم ملي فوتبال کشورمان حمايت کنيم اما اي کاش آقاي کي‌روش مشکلات را بهتر از اين درک مي‌کرد.

وي ادامه داد: ما از يک مربي فني و بزرگي مانند کي‌روش انتظار بيشتري داشتيم و مي‌خواستيم او بهتر از اين مشکلات تيم‌هاي استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتورسازي را مي‌ديد و خودش پيش از اينکه مشکلي پيش بيايد اعلام مي‌کرد بازيکنان ملي‌پوش اين چهار تيم به اردوي تيم ملي نيايند.

پورحيدري همچنين به ليست مالي باشگاه استقلال که از سوي وزارت ورزش و جوانان منتشر شده اشاره و تاکيد کرد: من نمي‌خواهم وارد مسائل مالي باشگاه شوم. شفاف‌سازي بسيار خوب است به شرط اينکه همه چيز شفاف باشد. اي کاش کساني که اعلام کرده‌اند باشگاه استقلال 40 ميليارد بدهي دارد بگويند که اين بدهي از چه سالي بوده و همه چيز را شفاف اعلام کنند.

مدير فني تيم فوتبال استقلال گفت: من اين مشکل را از سوي سازمان تربيت بدني سابق و وزارت ورزش و جوانان مي‌بينم که چند سال اين تيم را رها کرده بودند و هيچ رسيدگي به استقلال نمي‌شد. اگر در پايان هر سال حسابرسي مالي انجام مي‌شد و وضعيت باشگاه را بررسي مي‌کردند اين اتفاقات نمي‌افتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها