يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۹۲۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو می گوید: با تکواندو کاری ندارم، چون وقتی حرف می‌زنم، ناراحت می‌شوند.
مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عنوان کرد: از اتفاقات تکواندو بی خبرم و فعلا تصمیم خاصی برای حضور در تیم های باشگاهی ندارم. سال قبل مدیر فنی تیم شهرداری ورامین بودم و با قهرمانی این تیم در پایان فصل دیگر فعالیتی نداشتم.
 
وی در مورد انتخاب علیرضا صیاد دبیر جدید فدراسیون تکواندو یادآور شد: اصلا صیاد را نمی شناسم چون دیگر با فدراسیون تکواندو کاری ندارم. هر زمان که در مورد تکواندو حرف زده ام خوششان نیامده، اما برای کادر فنی جدید تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.
 
وی درباره راه اندازی سازمان تیم‌های ملی و عنوان مدیر فنی تیم های ملی می گوید: مسئولان فدراسیون تکواندو خودشان می داننند که وقتی جایگاهی ساخته می شود شرح وظایف آن نیز توضیح داده شده است. به نظر من مدیر فنی با رئیس سازمان تیم های ملی وظایفی جداگانه دارند و برنامه های آنها با توجه به شرایط تیم های ملی اعلام می شود.
 
سرمربی سابق تیم ملی در خصوص رنکینگ جهانی برخی تکواندوکاران که دچار افت شده و حضور آنها در رقابت های انتخابی المپیک ریو تصریح کرد: امسال اولین مرحله مسابقات انتخابی المپیک 2016 برزیل در چین برگزار می شود که گرید چهار (G4) دارد.
 
برای این مسابقات 31 تکواندو برتر هر وزن المپیکی از سوی فدراسیون جهانی دعوت می شوند و یک تکواندوکار نیز از کشور میزبان در این رقابت ها حضور دارد که در مجموع در هر وزن 32 بازیکن مبارزه می کنند.
 
وی ادامه داد: هرسال قبل از بازی های المپیک مسابقات انتخابی المپیک را خواهیم داشت که استارت آن از سال 2013 زده شده است. در سال 2014 سه مسابقه با گرید چهار (G4) خواهیم داشت و یک مسابقات با گرید هشت (G8) داریم. در سال 2015 ، 2 مسابقه با گرید چهار و یک مسابقه با گرید هشت خواهیم داشت. برای سال 2016 قبل از بازی های المپیک هم یک رقابت انتخابی با گرید چهار و یک مسابقه در گرید هشت داریم.
 
کریمی با بیان اینکه برترین های مسابقات انتخابی راهی المپیک برزیل می شوند، تصریح کرد: هشت تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی های فدراسیون جهانی مستقیما راهی المپیک برزیل می شوند و بازیکنانی که نتوانسته اند در این بخش قرار گیرند، در آخرین مسابقات گزینشی که به صورت قاره ای برگزار می شود، شانس المپیکی شدن دارند.
 
وی افزود: رنکینگ المپیکی تکواندوکاران که در چهار وزن المپیکی اعلام می شود، مهم است و رنکینگ جهانی تکواندوکاران تاثیرگذار نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها