يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۹۲۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
پنجعلی:
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از مدتها پیش دایی سرمربی پرسپولیس برنامه‌ها و لیست بازیکنانی که برای فصل بعد می‌خواهد را به باشگاه تحویل داده است.
محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای سرمربی‌گری پرسپولیس هنوز با هیچ گزینه‌ای حتی با دایی، سرمربی فعلی صحبتی انجام نشده است ابتدا باید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شود سپس برای فصل بعد تصمیم‌گیری می‌شود.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: از مدتها‌ پیش دایی سرمربی پرسپولیس برنامه‌ها و لیست بازیکنانی که برای فصل بعد در نظر دارد را به باشگاه تحویل داده اما وزارت ورزش هنوز برای هیئت مدیره پرسپولیس تصمیمی نگرفته و کسانی را مشخص نکرده که بتوانیم برای فصل بعد تصمیم بگیریم.
 
وی در مورد انتشار قراردادها پیش از فصل تصریح کرد: من فکر می‌کنم این کار از بنا اشتباه است اما در ورزش دولتی نمی‌شود کاری کرد وضعیت فوتبال ما همین است.

پنجعلی خاطرنشان کرد: فوتبال اگر در بخش خصوصی اداره شود می‌تواند هرکاری را انجام دهد مثلا دوست دارد به فلان بازیکن این قدر پول بدهد و به دیگر بازیکن مبلغ دیگری را اختصاص دهد مشکل فوتبال ما این است که دولتی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها