أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۹۲۸
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
یک پسربچه دو ساله آمریکایی براثر تیراندازی خواهر سه ساله اش در ایالت یوتا کشته شد.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اینترنتی سی.بی.اس .نیوز این حادثه در شهر لوگان در ایالت یوتا روی داد.

"مایک پترسون" کلانتر ناحیه ای که این حادثه در آن روی داد گفت:این پسربچه از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله تفنگ کالیبر بیست و دو قرار گرفته بود. پدر خانواده پیشتر از تفنگ استفاده کرده بود و پس از بازگشت به خانه آن را به حال خود رها کرده بود.

گرچه تفنگ در حالت مسلح قرار نداشته است اما به نظر می رسد که دختر بچه سه ساله به خوبی با چگونگی مسلح کردن آن آشنا بوده است.

وی افزود:در زمان حادثه والدین در خانه حاضر بوده اند و پسربچه پس از زخمی شدن به بیمارستان محلی لوگان منتقل می شود اما به دلیل شرایط حاد با یک فروند بالگرد به بیمارستان کودکان منتقل می شود که در آنجا جان خود را از دست می‌دهد.

وی در پایان گفت:تحقیقات ما نشان می دهد که این تیراندازی تنها یک حادثه بوده است و ما گزارشی را در این باره به دادستانی ناحیه ارائه کرده ایم.این حادثه می تواند پیام مهمی برای خانواده ها داشته باشد.من تنها بر روی این موضوع تاکید می کنم که اسلحه ابزاری خطرناک است و باید در این باره خیلی با احتیاط رفتار کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها