أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۰۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم پرسپولیس قصد جدایی از جمع شاگردان علی دایی را دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سیدمهدی سیدصالحی از ابتدای فصل گذشته فیکس بود اما آمار خوبی نداشت و بالاخره جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داد و نیمکت‌نشین عباس زاده شد. گفته می شود وی که از نیمکت نشینی ناراحت است جایی در برنامه های دایی برای فصل آینده ندارد و راه جدایی در پیش گرفته است.

 

مهاجم سرخ ها اعتقاد دارد که با توجه به شرایط موجود و روحیات خاص علی دایی بهتر است از پرسپولیس جدا شده و به یک تیم دیگر بپیوندد. جالب اینکه سیدصالحی با توجه به روابط نه چندان صمیمانه اخیرش با دایی درخواست خود را به طور تلویحی به گوش سرپرست این تیم یعنی پنجعلی رسانده.

 

پنجعلی نیز این خبر را به گوش علی دایی رسانده و دایی ضمن مخالفت با آن تاکید کرده اگرسیدصالحی تمایلی به ماندن ندارد، بهتر است مبلغی را بابت رضایت نامه‌اش بپردازد و از پرسپولیس جدا شود.

 

چرا که قرارداد وی دوساله بوده اما خود سیدصالحی معتقد است قرارداد دوساله اش مشروط بوده و طبق قولی که رویانیان به وی داده، می تواند بی مشکل از جمع قرمزها جدا شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها