يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۸۰۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده با دریافت 2 میلیارد تومان از مدیریت این باشگاه کناره گیری می کند!

به گزارش پایگاه 598  به نقل از جام جم، در شرایطی که امیررضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان مدعی شده تا کمتر از 10 روز دیگر اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب می شوند، حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که علی پروین دیگر تمایلی به مدیریت در این باشگاه ندارد.

 

مشکلات فراوان پرسپولیس سبب شده که چند روز قبل علی پروین در جمع نزدیکان خود مدعی شود که تمایلی به ماندن ندارد و دوست دارد هرچه سریعتر از مدیریت باشگاه کناره گیری کند.

 

پروین در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرده که از زمان قبول مدیریت در پرسپولیس، 2 میلیارد تومان برای تیم هزینه کرده و در صورتی که این رقم از سوی وزرات ورزش و جوانان پرداخت شود، همین امروز عطای ماندن در پرسپولیس را به لقایش می بخشد.

 

مدیرعامل یا سرپرست موقت پرسپولیس همچنین مدعی شده که این رقم را از دوستان نزدیک خود قرض کرده و باید هرچه سریعتر مبلغ یاد شده را به آنها بازگرداند.

 

اگرچه پروین حالا صراحتا ساز جدایی از پرسپولیس را کوک می کند اما از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز تمایلی برای سپردن پرسپولیس به علی پروین وجود ندارد، خصوصا آنکه سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس پس از توقف سرخپوشان برابر راه آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر، حملات تندی را متوجه گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و همکارانش کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها