أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۰۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
در صورت حضور عابدینی در راس باشگاه تراکتورسازی، پیشکسوتان پرسپولیس شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت این تیم خواهند داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اين طور که پيداست، براي ليگ چهاردهم، تغييرات گسترده‌اي در تيم و باشگاه تراکتورسازي تبريز به وجود خواهد آمد.

 

باشگاه تراکتور از جمله باشگاه‌هايي است که در چند فصل اخير، بارها دستخوش تغيير و تحولات مديريتي شده است و اين روزها هم صحبت از حضور امير عابديني، مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس در اين باشگاه تبريزي است.

 

بر اساس ادعاي يکي از نزديکان عابديني، در صورت حضور وي در اين باشگاه، به احتمل زياد توني اليويرا رفتني خواهد شد و از آنجايي که اين مدير علاقه زيادي به کار کردن با پيشکسوتان پرسپوليسي دارد، يکي از آنها روي نيمکت تراکتور حضور پيدا خواهد کرد.

 

گويا حميد درخشان بيشترين شانس براي سرمربيگري در تراکتور و در صورت مديرعاملي عابديني در اين باشگاه را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها