کد خبر: ۲۱۸۰۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم شياطين سرخ مي‌گويد او و هم تيمي‌هايش از شکست برابر اورتون ناراحت هستند و احساس ناکامي مي‌کنند.
 
منچستريونايتد در هفته سي و پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با دو گل برابر اورتون تن به شکست داد تا بار ديگر ديويد مويس و شاگردانش فشار را احساس کنند.

به نقل از ايسنا، وين روني مهاجم شياطين سرخ از شکست برابر اورتون تيم سابقش ناراحت است. او پس از پايان بازي گفت: بايد اعتراف کنم که از اين شکست ناراحت شدم. حزن و اندوه بر تمام تيم سايه گسترانده و همه ما احساس ناراحتي و نااميدي مي‌کنيم. با اين حال بايد بگويم که منچستريونايتد با وجود شکست بازي خوبي را به نمايش گذاشت.

او افزود: اورتون اخيرا بازيهاي خوبي را به نمايش مي‌گذارد و بازيکنان اين تيم اعتماد به نفس بسيار بالايي دارند. مي‌دانستيم که بازي بسيار سختي پيش‌رو داريم و تيم حريف بازي خوبي را به نمايش گذاشت و توانست از امتياز ميزباني خود نهايت استفاده را ببرد ودر نهايت سه امتياز اين ديدار را به دست آورد.

روني که در آغاز فصل شايعه‌هاي زيادي درباره اختلاف او با ديويد مويس سرمربي تيم به گوش رسيد در پايان سخنان خود گفت: گل دوم تاثير زيادي در روند بازي داشت. مي‌خواستيم با شروع نيمه دوم به گل برسيم تا اورتون را تحت فشار قرار دهيم اما دراين هدف خود ناکام بوديم. سخت بود که دو گل عقب افتاده را جبران کنيم و در نهايت هم با همين دو گل تن به شکست داديم. بايد در بازيهاي باقيمانده جبران کنيم.

منچستر يونايتد پس از جدايي سرآلکس فرگوسن به مشکل خورد و نتايج کابوس‌واري را در فصل جاري کسب کرده است تا جايي که پس از دو دهه در فصل بعد ليگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. شاگردان مويس بايد شانس خود را در ليگ اروپا امتحان کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها