أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۸۰۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال لخويا بازي با تراکتورسازي را بهترين بازي تدارکاتي پيش از جام حذفي قطر خواند.

 

اريک گرتس، در کنفرانس خبري پيش از بازي با تيم تراکتورسازي تبريز اظهار کرد: هر دو تيم از دور مسابقات حذف شدند و ما مي‌توانيم اين موقعيت را براي جام قطر بدانيم. مي‌خواهيم با نتيجه‌ و بازي خوب به کشورمان باز گرديم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: به جز يکي، دو بازيکنمان بقيه بازيکنان اصلي ما بازي خواهند کرد و اين بازي مي‌تواند بهترين بازي تدارکاتي پيش از جام حذفي قطر باشد.

سرمربي لخوياي قطر گفت: ما بازيکنان آسيب ديده داشتيم و به چيزهايي که مي‌خواستيم نرسيديم و به آن سطحي که دوست داشتيم نرسيديم. به بازي‌هاي آينده اميدوار هستم.

وي در پاسخ به اين سوال که فينال جام حذفي قطر را در پيش‌رو دارند ترسي از مصدوميت بازيکنانشان در بازي فردا دارند يا خير؟ بيان کرد: تمامي بازيکنان ما آماده هستند و بهترين بازي تدارکاتي براي بازي فينال مي‌تواند باشد. از اين که تراکتورسازي به خوبي عمل نکرد شگفت زده شدم، زيرا دو تيم بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشتند. اميدوارم که هواداران در بازي فردا (سه شنبه) استقبال خوبي داشته باشند و به استاديوم بيايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها