کد خبر: ۲۱۸۰۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع نیمکت نشین پرسپولیس حریف سید جلال حسینی و محسن بنگر نشده و گویا می خواهد از سرخپوشان جدا شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، عليرضا نورمحمدي 3 سال پيش با نظر علي دايي راهي پرسپوليس شد و توانست در اولين سال حضورش به عنوان مهره فيکس در ترکيب پرسپوليس به ميدان برود.

 

اما اين بازيکن در دومين سال حضورش به يک باره نيمکت‌نشين شد تا در پايان فصل دم از جدايي بزند، همان موقع يکي از شرط‌هاي نورمحمدي اين بود در صورتي که سيدجلال حسيني و بنگر با هم در پرسپوليس بمانند من از اين تيم مي‌روم اما اگر فقط يکي از اين دو نفر در پرسپوليس بمانند تمديد خواهم کرد.

 

در هر صورت بعد از حضور علي دايي در اين تيم و صحبت‌هاي خصوصي او با نورمحمدي اين مدافع راضي شد همراه با دو مدافع ديگر قراردادش را براي سومين سال تمديد کند.

 

با اين حال او دوباره به نيمکت ذخيره‌ها پيچ شد تا بعد از پايان نيم فصل اول با خداحافظي از دوستانش اعلام کند در نيم فصل دوم به تيم ديگري خواهد پيوست.

 

اما دايي براي دومين بار اين بازيکن با اخلاق را از جدايي‌اش پشيمان کرد و او تا پايان فصل در تيمش بازي کرد اما حالا نورمحمدي به قدري بابت سند اتومبيلش و نيمکت‌نشيني‌‌هاي طولاني‌اش از دست اعضاي پرسپوليس ناراحت است که گفته براي فصل آينده به تيمي مي‌رود که بتواند به ميدان برود.

 

نورمحمدي در جمع دوستانش گفته در حالي قراردادش را تمديد مي‌کند که از بين سيدجلال و بنگر فقط يک نفر در پرسپوليس بماند امري که تقريبا محال به نظر مي‌رسد چرا که در صورت ماندن دايي قطعا اين دو مدافع در پرسپوليس ماندني هستند.

 

آن طور که پيداست شايد نورمحمدي بعد از سه سال عطاي پرسپوليس را به لقايش ببخشد و به تيمي برود که بتواند بازي کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها